سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

مقامات روسیه اجرای قانون ارائه خدمات بانکداری اسلامی در این کشور را از دستاوردهای سال 2023 برشمرده و بر برنامه‌ریزی برای گسترش آن در سراسر این کشور تاکید می‌کنند.

اکنون جدیدترین پروژه مهندسی اجتماعی عربستان سعودی، شهری خطی به نام The Line است که در مسیر تبدیل شدن به تاسیسات بزرگ بعدی است که نوآوری را جشن می‌گیرد و در عین حال سؤالاتی جدی در مورد هزینه‌های انسانی ایجاد می‌کند.

امروز مطالبی همچون دلار ارزان؛ یورو گران تر، ارزش سهام عدالت متوفیان چقدر شد؟، مجامع افزایش سرمایه این نمادهای مهم، خروج پول حقیقی از این نماد پرتراکنش و شاخص ساز، زمان گشایش نماد شگستر اعلام شد، اطلاعیه مهم عرضه اولیه داتام، قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو چقدر شد؟، کدام قیمت ها برای طلا دور از ذهن نخواهد بود!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

با شروع به کار علی آبادی در وزارت صمت نیز قرار شده تا پایان امسال 100 هزار خودروی برقی وارد کشور شود که اگر بنا را بر وعده‌های قبلی بگذاریم باید به این اظهارات علی آبادی نیز با دیده شک نگریست.

قیمت هر اسکناس دلار آمریکا امروز در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته کاهش یافت.

کمترین تورم سالانه متعلق به دهک کم درآمد با ثبت رقم 41.9 درصد و بیشترین نرخ تورم سالانه نیز مربوط به قشر ثروتمند جامعه یعنی دهک ده با نرخ تورم سالانه 46 درصد است.