سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

ایران‌خودرو اعلام کرد: در حال حاضر فراخوان واریز وجه برای خودروهای این گروه صنعتی که منطبق با استانداردهای 85 گانه تولید می‌شوند در حال انجام است.

همایش «توسعه فناوری‌های جدید در معدن» به میزبانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان کار خود را آغاز کرد.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز با افزایش 100 هزار تومانی نسبت به دیروز، به 29 میلیون و 500 هزار تومان رسید.

این حجم اندک از خودرو‌های وارداتی در شرایطی است که مسئولان سابق وزارت صمت در دوران فاطمی امین وعده داده بودند که از ابتدای زمستان سال قبل تا قبل از تابستان امسال، 200 هزار خودروی خارجی صفرکیلومتر وارد کشور خواهد شد.

به‌دنبال رایزنی‌ها و عملیاتی‌سازی بسترهای پولی و بانکی و مذاکرات فنی بانک مرکزی کشورمان، اولین ال سی شبکه بانکی ایران در خارج از کشور توسط بانک سپه در روسیه گشایش یافت.

در پی انتشار مطلبی در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی درخصوص افزایش تعداد نیروی انسانی در شرکت ایران خودرو، این شرکت ضمن تاکید بر نادرست بودن مبنای مقایسه اعداد نیروی انسانی در گزارش منتشر شده رسانه‌ها، عنوان کرد: به ازای نیروی استخدام شده، بخشی از نیروهای انسانی شرکت بازنشسته شده‌اند و این روند تا پایان سال همچنان ادامه دارد.

گزارش فعالیت یک ماهه شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در آذرماه، از رشد 51 درصدی درآمدهای تپسی در مقایسه با مدت مشابه قبلی حکایت دارد.

از نسل 5.5 شبکه تلفن‌همراه «5G-Advance» در شبکه ایرانسل در نمایشگاه تلکام 2023 رونمایی شد. همچنین ایرانسل با انجام تست سرعت در نسل 5.5 تلفن‌همراه و ثبت رکورد 6.5 گیگابیت بر ثانیه، باز هم رکورد سرعت اینترنت ایران را شکست.

پرسپولیسی‌ها از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام 2023 بازدید کردند و با آخرین دستاوردهای ایرانسل آشنا شدند.