سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی تلکام 2023 ضمن رونمایی از راهکار جامع شبکه سلولی خصوصی 5G، یکی از کاربردهای مبتنی بر شبکه خصوصی را نیز مدل و پیاده‌سازی کرده است.

ایرانسل با برگزاری پنل‌های تخصصی در نمایشگاه تلکام 2023، تبادل نظر پیرامون مباحث روز صنعت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات را، با حضور علاقه‌مندان پیگیری می‌کند.

دکتر سعید رحیمی، معاون ارتباطات، الکترونیک و فناوری اطلاعات سازمان پدافند غیرعامل کشور از غرفه ایرانسل در نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل در جریان آخرین دستاوردهای ایرانسل در این حوزه قرار گرفت.

ایرانسل و شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو)، تفاهم‌نامه همکاری برای مشارکت در هوشمندسازی و تولید محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول آفرین، امضا کردند.

درحالی در لایحه بودجه 1403 دولت به پیش بینی هزینه قریب به 3 میلیارد دلاری برای واردات بنزین اشاره کرده است که در سال 1401 از صادرات بنزین حدود 1 میلیارد دلار برای کشور ارزآوری داشتیم.

رئیس هیئت مدیره بانک تجارت ضمن بازدید از غرفه ایرانسل در هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل، از دستاوردهای ایرانسل در این حوزه تقدیر کرد.

همراه اول در زون «آینده ارتباطی» خود در نمایشگاه تلکام 2023، سرویس توسعه یافته‌ای مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده را رونمایی کرده که قابلیت تعمیر و نگهداری تجهیزات ارتباطی را فراهم می‌کند.

فصل جدید تور کنسرت‌های ایران علیرضا قربانی دی‌ماه 1402 با حمایت توبانک در تهران برگزار می‌شود.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نوشت که جنگ غزه با بیکار کردن نیروی کار در سرزمین‌های اشغالی یا فراخواندن آنها به ارتش، موجب نزول اقتصاد اسرائیل شد.