سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

همراه اول با ارائه یوزکیس ویژه حوزه سلامت در نمایشگاه تلکام 2023 که با آنالیز سیگنال‌های مغزی قابلیت پیش‌بینی حملات صرع را دارد، امکان لمس و بهره‌مندی از تکنولوژی‌های نوین در زندگی روزمره را فراهم کرد.

رسانه‌های تخصصی صنعت خودرو، چهار محصول جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو را از نزدیک مورد سنجش و بررسی قرار دادند.

بانک مرکزی اعلام کرد که بررسی عملکرد رشد اقتصادی بر حسب گروه فعالیت‌های اقتصادی نشان می‌دهد، رشد تولید ناخالص داخلی در سه ماه دوم امسال در گروه نفت و گاز معادل 17.8 است.

همه کسانی که تا پایان شهریور درآمد بالای 18 میلیارد تومان داشته باشند، از اول دی ماه ملزم هستند که برای عملکرد فصل پاییز خود به ارائه صورتحساب‌های مالیاتی در سامانه مؤدیان اقدام کنند.

ایرانسل از نسل پنجم تلفن همراه در حالت مستقل (5G Standalone)، در نمایشگاه تلکام 2023 رونمایی کرد.

ایرانسل و بانک ملت همکاری خود را در زمینه عاملیت بانکی کیف پول دیجیتال ایرانسل آغاز کردند.

شاخص دلار جهانی در سال 2023 وضعیت ریزشی داشت و انتظار می رود ارزش جهانی این ارز در سال 2024 همچنان کاهشی باشد.

امروز مطالبی همچون قیمت یورو در بازار امروز بالا رفت، قیمت روز سهام عدالت 3 دی ماه 1402، خبر مهم؛ عرضه خودرو در بورس کالا، آخرین خبر‌ها از افزایش سرمایه این 7 نماد، عملکرد بیت کوین در 2023 تحسین برانگیز بود!، کدام نماد‌ها سرخطی‌های فردا هستند؟، دیپلمه‌ها در هیات مدیره عرضه اولیه جدید!، بیشترین عرضه و خروج پول حقیقی توسط این شاخص سازها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

عباس علی آبادی وزیر صمت در نامه‌ای به محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، درخواست کرد به دلیل محدودیت‌های مربوط به ارز حاصل از صادرات اشخاص، ارز خودروهای مونتاژی از محل سامانه نیما تامین شود.

دکتر یوسف امیری رئیس مرکز حراست و دبیر کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات، ضمن بازدید از غرفه ایرانسل در هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل از دستاوردهای ایرانسل در این حوزه تقدیر کرد.

دکتر عبدالناصر آزاد بخت، مدیرکل دفتر صنایع، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و سرپرست دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صمت از غرفه ایرانسل در تلکام 2023 بازدید کرد.

مقامات روسی اظهار کردند که روسیه قادر به اعطای وام به سایر کشورها بدون در نظر گرفتن رتبه آنهاست.

قیمت هر اسکناس دلار آمریکا امروز در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته کاهش و نرخ هر اسکناس یورو افزایش یافت.