سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز با کاهش به 29 میلیون و 350 هزار تومان رسید.

امیر سرتیپ ناصر مختارزاده، معاون فناوری‌اطلاعات و ارتباطات ارتش جمهوری اسلامی ایران، از غرفه ایرانسل در هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل بازدید کرد.

«یلوپل»، پلفترم مدیریت شرکای تجاری ایرانسل، در غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام 2023 رونمایی شد.

در سومین مرحله قرعه‌کشی که از سوی باشگاه پرسپولیس به انجام رسید، 12 نفر از هواداران پرسپولیس که دارای پرسپولیس کارت بانک شهر هستند، برنده بلیت مسابقه روز پنجشنبه 7 دی ماه (مسابقه پرسپولیس و نساجی مازندران) و کیت اصلی لباس باشگاه پرسپولیس و کارت هدیه ده میلیون ریالی از طرف بانک شدند.

در راستای پاسخ به نیازهای مشتریان، نسخه جدید سامانه دی‌نت (اینترنت بانک دی) با امکانات به‌روزرسانی شده، در اختیار کاربران قرار گرفت.

بر اساس تحلیل‌های بنیادی، با پیش شرط پرهیز از رفتار هیجانی سهامداران خرد نماد دی، می‌توانیم امیدوار به رشد قیمت این سهم در روز بازگشایی، به سمت ارزش ذاتی آن باشیم.

بخش املاک و مستغلات تجاری آمریکا در معرض خطر بزرگ‌ترین سقوط خود از سال 2008 تاکنون قرار دارد و این می‌تواند بانک‌های آمریکایی را در معرض زیان 160 میلیارد دلاری قرار دهد.

شماره کارت بانکی یا حساب بانکی که به عنوان مقصد واریز تعیین می‌شود، در جایی همچون آرایشگاه‌های زنانه، به تعداد کارکنان آنجاست تا مبالغ واریزی صرفا به یک کارت بانکی نباشد. موضوعی مهم که نیاز است تا سازمان امور مالیاتی با آن برخورد کند.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس از ثبت رکورد جدید تولید سالیانه بریکت گرم آهن اسفنجی در پایان سال مالی این شرکت خبر داد.

همراه اول در حاشیه نخستین روز از برگزاری نمایشگاه تلکام 2023 با انعقاد دو توافقنامه سه‌جانبه، همچنان بر دیدگاه خود نسبت به لزوم تقویت تولیدکنندگان داخلی تجهیزات رادیویی نسل جدید و همچنین حمایت از پژوهشگران و طرح‌های پژوهشی تأکید کرد.