دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

سرپرست دیسپچینگ شرکت ملی گاز گفت: در برهه‌ای از زمان به‌درخواست ترکیه برای انجام تعمیرات، صادرات گاز به‌صورت مقطعی قطع و پس از اتمام تعمیرات مجدداً از سر گرفته شد.

بهمن موتور G9 را تولید و به بازار عرضه می‌کند؛ کوروش طهوری از مدیران خط تولید G9 با اعلام خبر آغاز به کار خط تولید پیکاپ G9 به مشتریان این محصول اطمینان داد، به زودی فرآیند ورود به بازار این محصول به پایان می‌رسد و شاهد فروش این خودروی آفرودی در بازار خواهیم بود.

شرکت ارتباط فردا از رشد سود عملیاتی این شرکت در سال 1401 نسبت به سال 1400 خبر داد.

بانک آینده با هدف بهبود کیفیت و تسریع در فرآیند پاسخ‌گویی به سهامداران، رعایت حقوق و تکریم آن‌ها، نسبت به راه‌اندازی سامانه‌ای برای پاسخ‌گویی به سهامداران خود اقدام کرده است.

یکی از مهمترین سوالات متقاضیان دریافت تسهیلات طرح مهربانی ملی، میزان و مدت زمان بازپرداخت این وام است. در بخش محاسبه گر سپرده و تسهیلات بانک ملی ایران به راحتی این ارقام برای مخاطبان محاسبه می شود.

تفاهم نامه همکاری میان شرکت ملی صنایع مس ایران و بانک صادرات امضا شد.

یک عضو هیات علمی دانشگاه گفت: دانش بنیان شدن صنایع و تقویت جایگاه تحقیق و توسعه در کارخانجات و واحد‌های تولیدی کشور یک ضرورت است. باید اهتمام جدی به این موضوع داشته باشیم و از طریق به کار گرفتن مدیران آگاه و کاربلد این موضوع را پیش ببریم.

به دنبال شکایت مدیریت شرکت آمریکایی استارباکس از اتحادیه کارکنان این شرکت به دلیل حمایت از فلسطین، کافی شاپ‌های این شرکت در غرب آسیا از سوی مردم تحریم شد.