دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در مقایسه با روز کاری گذشته کاهش داشت.

موضوع برکناری یا ماندن سلاح ورزی بر مسند ریاست پارلمان بخش خصوصی، از تیرماه تا به امروز ادامه داشته است و به نظر می رسد به این زودی ها خاتمه پیدا نکند. از یک سو سخنگوی اقتصادی دولت از برکناری رئیس اتاق ایران خبر می دهد و از سوی دیگر اتاق تکذیب می می کند.

نرخ بهره بین بانکی برای دومین هفته متوالی در هفته منتهی به 3 آبان، کاهش یافت.

شرکت BM CARS از وب‌سایت رسمی خود به آدرس bmcars.online رونمایی کرد.

هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران، 500 هزار تومان افزایش قیمت داشت.

امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، کاهش 8 میلیارد دلاری ارزش بورس تهران!، کدام نماد‌ها ورود پول حقیقی داشتند؟، کدام نماد‌ها افزایش سرمایه دارند؟، اعتراض شدید سهامداران تاپیکو به خرید پتروشیمی دماوند، کدام نماد‌ها هفته جاری مجمع برگزار می‌کنند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

بانک تجارت در مهرماه امسال با پرداخت بیش از 10هزار فقره وام ازدواج و 7674 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.

لیستی که در روز‌های گذشته توسط سازمان اموال تملیکی جهت این مزایده منتشر شده بود، یک دستگاه خودروی آمریکا GMC مدل سال 2008 نیز به چشم می‌خورد و البته یک خودروی پونتیاک نیز با شرط فروش اوراقی وجود داشت.

نسخه جدید اپلیکیشن توبانک با شکل و شمایل جذاب تر و امکانات بیشتر رونمایی شد و برای استفاده کاربران عرضه میشود.

معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: گرچه ما از نظام شفاف بورس کالا دفاع می‌کنیم اما بورس کالا نباید به ضد خود تبدیل شده و به محملی برای ایجاد انحصار تبدیل شود.

هشت نفر از نمایندگان استان کرمان و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر صمت، از تدابیر اتخاذ شده در شرکت ملی صنایع مس ایران تقدیر کردند.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریایی شمال امروز با 2 دلار و 55 سنت معادل 2.90 درصد افزایش به 90 دلار و 48 سنت رسید.

بالاخره پس از تأخیر یک ماهه در برگزاری جلسه شورای عالی کار، دوشنبه 8آبان ماه 1402 جلسه شورای عالی کار با حضور نمایندگان کارگری و کارفرمایی برگزار می شود.