دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای استانداردهای 85 گانه بر روی محصولات خود، 207 اتوماتیک با سقف شیشه ای را مطابق با استانداردها و امکانات جدید تولید و عرضه می کند.

نماد دی به زودی در بازار پایه بازگشایی خواهد شد. اما سوالی که این روزها دغدغه اصلی سهامداران بانک دی است، این است که با این سهم چه کنند؟

بانک پاسارگاد برای شانزدهمین سال پیاپی از رتبه‌های برتر کنکور سراسری تجلیل و آن‌ها را موردحمایت قرار داد.

گروه بهمن در زاهدان و ارومیه دو نمایشگاه همزمان حضور پیدا کرد. این رویدادها که از ششم آذر آغاز شده تا نهم آذر پایان می‌پذیرد. دو روز نخست این نمایشگاه‌ها با استقبال شهروندان زاهدان و ارومیه روبرو شد.

گروه صنعتی ایران‌خودرو تحویل نخستین مرحله خودرو هایما 7X را به صورت حضوری و غیرحضوری به مشتریان آغاز کرد.

وزارت اقتصاد در واکنش به ادعای نائب رئیس اسبق اتاق بازرگانی مبنی بر اینکه "مؤسسه اعتباری نور را با بیش از 40 هزار میلیارد تومان «ناترازی» در بانک ملی ادغام کردند" اعلام کرد: 33 همت سپرده موسسه نور به بانک ملی انتقال یافته و معادل آن از دارایی‌های موسسه نور به بانک ملی منتقل شده است.

بسته خبری اقتصادی امروز، تیتر‌هایی مانند بورس سبزپوش بسته شد، واردات لوازم خانگی در آینده نزدیک، کاهش نیم میلیونی سکه در یک روز، تصویب قیمت 3 خودروی مونتاژی دیگر توسط شورای رقابت و صعود سنگین قیمت این خودرو‌ها در بازار امروز را در بر دارد.

مرکز آمار در هفتمین روز آبان، با چند روز وقفه، سرانجام گزارش شاخص قیمت مصرف کننده را منتشر کرد. گزارشی که در یک کلام خبر از تداوم افت نرخ تورم در شروع پاییز دارد. اما سوال اساسی اینجاست که دلیل اصلی این روند چیست؟

اولین خوابگاه دانشجویی دخترانه کشور در دولت مردمی سیزدهم تحت عنوان "ریحانه 2" با مشارکت بانک رفاه کارگران در دانشگاه علوم پزشکی همدان احداث، تجهیز و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

با اجرای موفقیت آمیز عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه روغنسازی شرکت نفت ایرانول که با هدف افزایش راندمان تولید، بالا بردن کیفیت محصولات و جلوگیری از اتلاف منابع، در فصل بهار صورت گرفت، افزایش 48 درصدی در میزان تولید این شرکت در سه ماهه دوم سال رقم خورد.