دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی طراحی و ساخت نمونه اولیه خودروهای ری را و تارا برقی توسط ایران خودرو را قابل تقدیر دانست و گفت: قطعا ایران خودرو در آینده نزدیک در عرصه برقی سازی حرفی برای گفتن داشته و بخشی از محصولات برقی خود را به کشورهای خارجی صادر خواهد کرد.

مدیر کشورهای آسیا، اروپا، آمریکا و کشورهای CIS ایران خودرو، در حاشیه دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا و در جمع خبرنگاران، به تشریح برنامه‌های صادراتی گروه صنعتی ایران خودرو پرداخت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه وزیر بازرگانی اتحادیه اوراسیا از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران در نمایشگاه اوراسیا بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع ملی مس ایران از غرفه این شرکت در نمایشگاه تخصصی اوراسیا بازدید کرد.

دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا امروز (13 آذر) با حضور وزیر صمت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز شد.

نماد معاملاتی شرکت بانک گردشگری امروز 13 آذرماه با حضور محمدرضا فهمی، مدیرعامل بانک گردشگری، برای اولین بار در بازار دوم فرابورس ایران بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت به صورت حراج گشایش یافت و هر سهم «وگردش» 7100 ریال قیمت خورد.

‌بانک صادرات ایران با هدف پشتیبانی از تولید و اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های تامین مالی برای توسعه صنعت فولاد کشور با شرکت فولاد آلیاژی ایران تفاهم‌نامه توسعه همکاری امضا کرد.

مدیرعامل بانک شهر از عزم جدی این بانک برای شناسایی و رفع نیازهای بانکی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد و گفت: این صنایع یکی از اصلی ترین مزیت های سرزمینی ایران اسلامی است که در تعامل با شبکه بانکی می تواند دستاوردهای بسیار ارزشمندی برای کشور داشته باشد.

مدیرعامل بانک شهر در دیدار با مدیران ارشد شهری کلا‌شهر شیراز، با تأکید بر تعامل مثبت شهرداری و این بانک برای افزایش همکاری های فی‌مابین گفت: برای تأمین بیش از 100 دستگاه واگن برای خطوط ریلی کلان‌شهر شیراز با عاملیت بانک شهر پیگیری خواهیم کرد.

بانک تجارت در آبان‌ماه امسال با پرداخت بیش از هشت هزار فقره وام ازدواج و 9 هزار فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.

وزیر اقتصاد اوراسیا در بازدید از غرفه ایران‌خودرو در دومین نمایشگاه اوراسیا که به همراه وزیر صمت انجام شد، توجه ویژه‌ای به محصول ری‌را برقی نشان داد.

دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران، وزیر اقتصاد اوراسیا و شماری از مقامات تجاری و اقتصادی از کشورهای روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان و عمان و با مشارکت صنایع مختلف کشور از جمله خودروسازی و حضور فعال گروه صنعتی ایران خودرو آغاز به کار کرد.

مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری، همزمان با روز جهانی معلولان از بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی (س) جیرفت در جنوب استان کرمان بازدید کرد.