دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

جدیدترین مانور پایداری شبکه ایرانسل برای بررسی تاب‌آوری هسته شبکه اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در مواقع بحران، با موفقیت انجام شد.

نماد توسن در گزارش عملکرد ماهانه آبان ماه در کدال، درآمد خود را با 72 درصد افزایش نسبت به مهرماه گزارش کرد.

شرکت آلومینیوم المهدی در خصوص خبر وصول جریمه سه هزار و 971 میلیارد ریالی این شرکت، توضیحاتی ارائه داد.

با رفتن حضوری وام گیرنده به بانک مورد نظر با این جمله روبه رو می‌شود که بنا بر بخش نامه جدید، شما باید برای انجام و دریافت وام، به شعب محل سکونت خود مراجعه کنید؛ البته پیش از آن ملزم هستید که یا خود، نام نویسی را حذف کرده یا ما خود در سیستم تسهیلات، نام شما را حذف می‌کنیم!

با مشارکت مدیریت شعب استان گیلان بانک ایران زمین و دبستان هیأت امنایی کوثر شهر رشت، کارگاه آموزشی دو روزه تربیت اقتصادی و حرفه ای با هدف افزایش سواد بانکی و اقتصادی دانش آموزان این دبستان برگزار شد.

روز شنبه 11 آذرماه 1402 اولین قرعه‌کشی هفتگی بانک گردشگری در طرح «8شنبه» توبانک برگزار و برندگان هفته اول مشخص شدند.

بانک دی آگهی مزایده فروش «گروه مالی و اقتصادی» و «کارگزاری بانک دی» را منتشر کرد.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با تکیه بر توان مهندسان کشور، سیستم هوشمند مدیریت انرژی برای صرفه جویی مصرف برق را در شبکه خود پیاده‌سازی کرده است.

مرد شماره یک رانت چند میلیارد دلاری، سه سال قبل از دولت خواسته بود تا مشکلات تامین ارز برای واردات چای را حل کند و گفته بود، ارز مورد نیاز سالانه برای واردات چای بسیار ناچیز است و مشکلی برای دولت هم ایجاد نمی‌شود.

رضا محمدی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران می‌گوید: شهرداری تهران در نوسازی و مکانیزاسیون ناوگان پسماند شهر تهران به ظرفیت تولیدات داخلی توجه ویژه دارد.

دارندگان کارت هواداری پرسپولیس از این پس به صورت هفتگی، در قرعه‌کشی دریافت رایگان بلیت بازی‌های پرسپولیس و هدایای پرسپولیسی شرکت داده خواهند شد.

رییس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور اظهار کرد: ایران خودرو در زمینه طراحی و تولید خودرو برقی در کشور پیشگام بوده و آمادگی عرضه محصول برقی به بازار را دارد.

شهرداری‌ها برای رفع مشکلات مالی خود، طرح «نهضت تأمین مالی شهر» را اجرا می‌کنند. این طرح با حمایت دولت و بانک مرکزی اجرا می‌شود و با جذب سرمایه‌های بخش خصوصی، می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در شهرها شود.

معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه و تجارت ایران گفت: برای سال آینده، موضوع واردات کم کم تبدیل به سرمایه گذاری بر روی زیرساخت‌های کشور و تولید مشترک در ایران و انتقال دانش و فناوری تولید خواهد شد.

سفیر کشور بلاروس در ایران، با اشاره به استقبال مردم بلاروس از محصولات ایران خودرو، بیان کرد: به دلیل مونتاژ محصولات ایران خودرو در کشور بلاروس، مردم ما با محصولات این خودروساز آشنایی داشته و استقبال خوبی از خودروهای تولیدی آن دارند.