دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران 29 میلیون و 550 هزار تومان قیمت خورد.

صادرات گاز طبیعی مایع (ال‌ان‌جی) آمریکا در ماه نوامبر بالاتر از قطر و استرالیا قرار گرفته که 68 درصد آن به اروپا روانه می‌شود.

مراسم افتتاح مجموعه آموزشی «جوانه‌ها» و فضای 1500 متری نگهداری کودکان در مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین ذهنی فیاض‌بخش کرمان تحت پوشش بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه‌النبی (س) با حضور مهدی جهانگیری، ریاست گروه مالی گردشگری، برگزار شد.

سه هزار دستگاه موتورسیکلت گروه بهمن به شبکه پست ملحق خواهد شد.

خودرو برقی مدرنی که توسط ایران خودرو برای ناوگان حمل و نقل عمومی تهران و سایر کلانشهرها در نظر گرفته شده، به تهران رسید و به زودی شاهد حضور تاکسی‌های برقی در کلانشهرها خواهیم بود.

امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو + پیش بینی فرزین، کاهش توجیه ناپذیر درآمد سپرده گذاری و سرمایه گذاری بانک ملت، تصمیمات مهم جلسه شورای عالی بورس | زمان واریز سود سهام عدالت، چند بانک در بازار پایه فرابورس حضور دارند؟، نماد‌هایی با رشد فوق العاده فروش در آبان ماه | نمادی با 841 درصد رشد فروش؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

گروه خودروسازی سایپا، در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری و به همت مهندسان و کارشناسان خود موفق شد با بهره‌گیری از توانمندی شرکت دانش‌بنیان قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا، با داخلی‌سازی و راه‌اندازی خط تولید ریل صندلی خودروی شاهین در شرکت سایپا آذین، کشور را از واردات این محصول بی‌نیاز کند و بتواند حدود یک میلیون و 700 هزار یورو، صرفه‌جویی ارزی برای کشور رقم بزند.

با هدف‌گذاری 5 معدن در شرکت ملی صنایع مس ایران، بزرگ‌ترین پروژه هوشمندسازی معادن کشور رقم می‌خورد.

با توجه به اهمیت فناوری‌های جدید در حوزه حفاری و اکتشافات، از شرکت‌های دانش‌بنیان که در حوزه ژئوفیزیک هوابرد با پهپادها، مگنومتری پهپادی، سنسورهای هایپراسپکترال با بهره‌گیری از پهپاد و پردازش تصاویر، تخصص لازم را دارند دعوت به همکاری می نمائیم.

سخنگوی صنعت آب و فاضلاب کشور بر ضرورت مدیریت آب‌های سطحی و رواناب‌های شهری تاکید کرد.

بانک سپه در آبان‌ماه سال جاری مبلغ 20 هزار و 2 میلیارد و 124 میلیون ریال تسهیلات خرد به 13 هزار و 979 فقره پرونده در حوزه‌های ازدواج، فرزندآوری، قرض‌الحسنه اشتغالزایی و کمک ودیعه مسکن مستأجران اختصاص داده است.

شرکت نفت ایرانول، تنها تولید کننده برایت استاک (یک نوع روغن پایه) کشور، آبان ماه 1402 را با کسب 1.38 هزار میلیارد تومان درآمد به پایان رسانده است؛ رقمی که در مقایسه با ماه گذشته رشد چشمگیر 312 میلیاردی را نشان می دهد.