دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

بانک آینده به‌لحاظ استحکام مالی از بانک‌های بی‌نظیر شبکه بانکی است.

مدیر طرح موتور XUP ایران خودرو اصلی ترین نقطه قوت این موتور را استفاده از زنجیره و توان تولید قطعات داخلی دانست و گفت: در تولید این موتور بیش از 90 درصد خودکفا هستیم و تمام قطعات مکانیکی آن به صورت کامل در داخل کشور تولید می شود.

نشست خبری 17 سالگی ایرانسل با حضور مدیرعامل ایرانسل و اصحاب رسانه برگزار شد. ششصد و پنجاهمین سایت نسل پنج ایرانسل در این مراسم توسط دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل به بهره‌برداری رسید.

در شهریورماه، منطقه یک تهران با متوسط وزنی قیمت حدود 158 میلیون تومان بیشترین و منطقه 18 با متوسط وزنی قیمت 41 میلیون و 500‌هزار تومان، کمترین قیمت را در بین مناطق 22 گانه شهر تهران به خود اختصاص داده اند.

مدیرعامل شرکت بهمن دیزل تاکیدکرد: خودروهای تجاری باری و مسافری از جمله مهمترین بخش زیر ساخت‌های توسعه‌ای ناوگان حمل و نقل هستند و حمایت از آنها یکی از مهمترین مولفه‌ها در پیشرفت اقتصاد کشور محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره افزایش قیمت 8 محصول یک خودروساز گفت: نباید صرفا رنگ و لعاب دادن به خودروهای قبلی بهانه‌ای برای افزایش قیمت خودروها باشد بلکه کیفیت باید به معنای واقعی افزایش یابد.

تازه‌ترین گزارش مرکز آمار ایران از کاهش نرخ بیکاری در تابستان امسال به 7.9 درصد حکایت دارد که کمترین میزان نرخ بیکاری در دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

خوراک دام که تا 70 درصد در هزینه تولید محصولات پروتئینی مانند گوشت نقش دارد، روز گذشته 9.5 دلار کاهش یافت.

اقساط وام 550 میلیون تومانی طرح نهضت ملی مسکن با روش پلکانی در سال اول 7 میلیون و 357 هزار تومان در ماه است که در سال بیستم به 12 میلیون و 901 هزار تومان می‌رسد.

علی‌آبادی گفت: باید به این موضوع توجه کرد که 6.6 برابر شدن اقتصاد ایران در 50 سال گذشته درحالی رقم خورده که اقتصاد کشور هند 13 برابر، اقتصاد کشور مالزی 20 برابر، اقتصاد کشور کره‌جنوبی 34 برابر و اقتصاد کشور چین 63 برابر شده است.

چهل و سومین مرحله قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران با حضور ناظران قانونی، اعضای هیأت نظارت بر فرآیند قرعه کشی حساب‌های قرض الحسنه پس انداز، نمایندگانی از دادستانی کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و همچنین مدیران ارشد این بانک برگزار و اسامی برندگان این دوره بزودی اعلام خواهد شد.