دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

کارت خرید (بن‌کارت) بانک آینده، کارتی برای واریز وجوه مربوط به خرید غیرنقدی (بن) سازمان‌ها و موسسات است.

بر اساس اعلام وزارت خزانه‌داری آمریکا، در هفت روز منتهی به 18 اکتبر (26 مهر)، 106.12 میلیارد دلار به بدهی‌های آمریکا افزوده شده است.

دکتر امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از همراهی اثربخش مدیرعامل بانک رفاه کارگران و مشارکت فعال این بانک در راه‌اندازی شبکه ملی ایثارگران بانکی و بازار پولی کشور قدردانی کرد.

در حالی خبرها حاکی از برگزاری جلسه شورای‌عالی نظارت برای تعیین تکلیف سلاح‌ورزی در روزهای آینده است که با عدم دعوت او در برخی مراسمات مهم از جمله همایش روز ملی صادرات، گمانه‌زنی‌ها برای تصمیم نهایی لغو انتخابات بیشتر شده است.

سکه بهار آزادی طرح قدیم با 100 هزار تومان کاهش قیمت در مقایسه با روز کاری گذشته، 25 میلیون و 600 هزار تومان داد و ستد شد.

قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز چهارشنبه گذشته بدون تغییر است.

خودروساز فرانسوی رنو اعلام کرد که درآمدهایش در سه ماهه سوم به دلیل فروش مدل‌های بالای بازار، 7.6 درصد افزایش یافته است، اگر چه کاهش ارزش پول در ترکیه و آرژانتین به شدت بر سرعت رشد تاثیر گذاشته است.

شاخص سهام رژیم صهیونیستی، تی ای 35، در روز گذشته (20 اکتبر) حدود دو درصد کاهش یافت و از 1700 روز پنجشنبه به 1669 واحد رسید.

با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در طول اجرای برنامه هفتم توسعه میزان مالیات محصولات دخانی از جمله سیگار و تنباکو افزایش پیدا خواهد کرد.

ناآرامی‌های خاورمیانه، طلای امن را به دومین صعود هفتگی سوق داد.

بیت‌کوین بیش از چهار درصد جهش کرد و به 30 هزار دلار رسید.

شاخص معیار چین برای اولین بار در سال به زیر سطح 3000 سقوط کرد و رکورد جدیدی را به ثبت رساند.

پایگاه خبری مارکر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که (رژیم) به دنبال عملیات طوفان الاقصی وارد رکود اقتصادی شده و تجارت آن در حال حاضر صفر است.

کسری بودجه ایالات‌متحده به 1.7 تریلیون دلار در سال مالی 2023 رسید که نسبت به سال قبل 320 میلیارد دلار افزایش یافته است.