دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

بانک مرکزی ژاپن اعلام کرد که به سیاست پولی خود پایبند است.

نرخ بهره بین بانکی پس از یک هفته افزایش، در هفته منتهی به 26 مهرماه کاهش یافت.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 22 سنت معادل 0.24 درصد کاهش به 92 دلار و 16 سنت رسید.

تنها چند روز پس از ابلاغیه مخبر، رئیس وقت سازمان خصوصی‌سازی از درخواست لغو تصویب‌نامه تخصیص سهام عدالت به جاماندگان خبر داد و گفت: دولت دیگر سهام ارزنده‌ای با ارزش 35 هزار میلیارد تومان ندارد که به جاماندگان سهام عدالت تخصیص دهد.

امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، شستا چه زمانی سود واریز می کند؟ از قیمت دنا تا قیمت پراید و کوئیک، سقوط سهم تسلا در پی گزارش شوکه کننده آن، خبرهای مهم برای شاخص سازهای کچاد، سمگا، حسینا و کالا، اخبار مهم بورس امروز | تعلیق این نماد تا 9 آبان، پیش بینی بورس هفته اول آبان؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

ماجرای وعده‌های متعدد دولتی‌ها برای رفع مشکلات و پرداخت مطالبات گندمکاران، از جمله موضوعاتی است که گلایه کشاورزان را به دنبال داشته است. چراکه با وجود الزام قانونی، وزیر جهاد کشاورزی می‌بایست حداکثر تا آخر تیر ماه تکلیف قیمت خرید تضمینی گندم را مشخص می‌کرد، اما هنوز وضعیت مشخص نیست!

ارزش خودروی وارداتی در کشور مبدأ برای جانبازان 70 درصد (دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) تا سقف 35 هزار یورو، سایر جانبازان 70 درصد تا سقف 30 هزار یورو و برای جانبازان 50 درصد تا 69 درصد تا سقف 25 هزار یورو (سیف) می‌باشد.

دکتر اسماعیل لله گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی، بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه را محکوم کرد.

دکتر اسماعیل لله گانی گفت: بانک رفاه از بانک های فعال در حوزه اقتصادی و حامی واحدهای تولید کشور است.

گروه صنعتی ایران‌خودرو در پایان روز 24 مهرماه، موفق به تولید و عرضه بیش از 300 هزار دستگاه خودرو سواری، تجاری سنگین و نیمه سنگین شد.

‌سرپرست بانک صادرات ایران با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی، افزایش قدرت خرید عمومی و ارائه خدمات نوین بانکی، در نشستی با مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو تفاهم‌نامه ارتقای همکاری امضا کرد.

در این مقاله قصد داریم تا با استفاده از تجربه ی خریداران باسکول های جاده ای، به معرفی مهم ترین معیارها برای تصمیم گیری در خصوص انتخاب تولیدکننده شایسته بپردازیم.

مدیرعامل شرکت آرامکوی عربستان اعلام کرد که تقاضای نفت در بازار جهانی در نیمه دوم امسال به 103 میلیون بشکه در روز افزایش خواهد یافت.