دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

در طرح پرداخت وام قرض الحسنه بانک ملی ایران با عنوان طرح «مهربانی ملی» متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه در این بانک تا سقف 300 میلیون تومان (سه میلیارد ریال) وام دریافت کنند.

انتشار آمار‌های رسمی می‌تواند برای تحلیل درست و دقیق شاخص قیمت‌هایی نظیر مسکن مورد استفاده فعالان و کارشناسان اقتصادی و سایر مردم قرار بگیرد، اما چند ماهی است که در حبس به سر می‌برد.

امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، قیمت پراید چند میلیون شد؟، پیش بینی قیمت طلا | بهانه‌ای که روند افزایشی یا کاهشی طلا را تغییر می‌دهد، پیش بینی بورس امروز، سهامداران سه شرکت مهم فارس، فغدیر و شهر خبردار باشند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

معاون پارلمانی اتاق تعاون ایران گفت: سککوک را می‌توان به عنوان یکی از گام‌های مهم در حوزه هدفمند کردن و نظام‌مند کردن حمایت‌های بانکی در زمینه حمایت از اشتغال و ازدواج جوانان عنوان کرد.

بانک آینده با رویکرد اصلاح ساختار، چابک‌سازی بانک، تأمین زیرساخت‌های لازم، کیفی‌سازی خدمات، تسهیل و سرعت‌بخشی در فرآیند خدمات‌رسانی، تکمیل چرخه خدمات‌رسانی، تنوع‌سازی سبد محصول و خدمات، امکان نظارت و کنترل کیفی، شفافیت و پاسخ‌گویی، مدیریت بر هزینه‌ها، درآمدزایی بیشتر، انطباق با ضوابط و مقررات، کمک به بهبود و اصلاح ترازنامه و وضعیت دارایی و بدهی‌ها به نتایج قابل‌قبولی دست یافت.

با حضور معاول اول رییس جمهور و وزیر صمت تفاهم‌نامه همکاری مشترک بنیادی شرکت مس و دانشگاه شریف امضا شد.

غلامرضا ملاطاهری معاون طرح و برنامه‌ریزی راهبردی شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: به دنبال این هستیم که با توسعه محصولات سبد مس زنجیره ارزش افزوده مس را ارتقا دهیم که این مسیر از مرکز نوآوری و صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) می‌گذرد.

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز سری جدید پیش‌فروش کامیون کشنده فوتون H4 از یک شنبه سی‌ام مهرماه 1402 خبر داد.

در صورتی که متقاضی، خودروی جدید را انتخاب نماید، ولی در زمان مشخص شده توسط خودروساز مبالغ تعیین شده را به حساب خودروساز واریز وجه ننماید از اولویت بندی حذف می‌گردد.

بسته خبری اقتصادی امروز، تیتر‌هایی مانند شاخص کل بورس رشد کرد، نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله چقدر شد؟، تداوم روند نزولی قیمت سکه در بازار تهران، عقب نشینی طلا در بازار جهانی، شورای رقابت قیمت یک خودروی وارداتی را اعلام کرد را در بر دارد.

کارگروه خودروی مرکز ملی رقابت مصوب کرد، شورای رقابت صرفاً در جایگاه سیاست‌گذاری و نظارت ایفای نقش نماید و انجام امور اجرایی به نهادهای ذی‌ربط واگذار گردد.