دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

طبق اعلام بانک مرکزی، نرخ رشد 12 ماهه نقدینگی در پایان مرداد امسال با 10.9 واحد درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال به 26.9 درصد رسید.

مشتریان بانک ملی ایران می توانند اقساط تسهیلات کارت اعتباری خود را به راحتی از طریق همراه بام بپردازند.

قیمت هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته افزایش و نرخ هر یورو 4 تومان کاهش یافت.

ایرانسل با توسعه ظرفیت و زیرساخت‌های شبکه، تقویت و بهینه‌سازی پوشش رادیویی، راه‌اندازی موکب ویژه در مرز، تخفیف تعرفه‌های رومینگ، ارائه بسته‌های رومینگ اینترنت، مکالمه و پیامک با تخفیف استثنایی، ارائه اینترنت رایگان، ارتباط آنلاین رایگان صوتی و تصویری در پیام‌رسان روبیکا، ارائه رایگان سرویس روبینو و استقرار کارشناسان و نمایندگان ایرانسل در کشور عراق و نقاط مختلف مرزی، به زائران اربعین...

شرکت کرمان موتور از آغاز فروش نقدی و نقد و اقساطی جک J4 با اقساط 36 ماهه خبر داد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران 28 میلیون و 100 هزار تومان معامله شد.

معاون امور شهرداری های بانک شهر با اشاره به برگزاری های نشست های تخصصی میان این بانک و مدیریت شهرهای مختلف کشور به خصوص کلان شهرها، عنوان کرد: خوشبختانه شاهد درک صحیحی میان بانک شهر و شهرداری ها برای رفع نیازها و استفاده از ظرفیت های یکدیگر هستیم.

وزارت راه و شهرسازی از بی توجهی بانک‌ها گلایه دارد و بانک‌ها نیز از عملکرد ضعیف سامانه مربوط در وزارت راه و شهرسازی انتقاد دارند و سازمان امور مالیاتی نیز چشم انتظار وصول جریمه مالیاتی بانک های متخلف در قانون جهش تولید مسکن است!

بر اساس ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بانک تجارت از ابتدای مهر ماه، پذیرش و تبادل چک‌های صیادی نسل اول در سامانه چکاوک را متوقف خواهد کرد.

بانک آینده در جدید‌ترین افشای خود اقدام به بارگذاری گزارش ارزیابی قیمت سهام شرکت توسعه بین الملل ایران‌مال خبر داد.

بانک سپه در پنج‌ماه نخست سال جاری در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ 115 هزار و 635 میلیارد و 722 میلیون ریال در قالب بیش از 86 هزار و 805 فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری، اشتغالزائی، کمک ودیعه مستاجران و قانون جهش تولید مسکن پرداخت کرده است.

اکسون موبیل در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد نفت و گاز طبیعی همچنان بیش از نیمی از نیازهای انرژی جهان را در سال 2050 برآورده می کند، زیرا جهان نخواهد توانست افزایش دمای جهانی را زیر 2 درجه سانتیگراد نگه دارد.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات اعلام کرد: رتبه کیفیت خدمات هتل های فرودگاهی رکسان و رمیس با 5 پله صعود از رتبه 10 در اواخر سال گذشته به رتبه 5 در سال جاری بین هتل های تهران ارتقاء یافته است.