دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

روسیه به منظور تنوع‌بخشی به فهرست خریداران نفتی خود، در حال ارسال نخستین محموله نفت خام خود به برزیل است.

ارزش یورو و پوند امروز شنبه در سامانه نیما کاهش یافت.

آنطور که وزیر اقتصاد اعلام کرده، تخصیص سهام عدالت به جاماندگان مستلزم طی مراحل تایید و تصویب در هیات دولت است.

در حالی حدود 2 سال از اجرای قانون جهش تولید مسکن می‌گذرد که بانک‌ها و موسسات مالی همچنان بر مدار عدم همراهی با نهضت ملی مسکن حرکت می‌کنند.

یکی از کارکردهای اصلی همراه بانک فراز ایران زمین این است که مشتری با به کارگیری آن امکان دریافت وام در هفت دقیقه خواهد داشت. این فرآیند هفت دقیقه ای بدون دخالت نیروی انسانی و مراجعه حضوری به شعب بانک عملیاتی می شود.

مدیرعامل بانک ایران زمین معتقد است برای گذر از شرایط فعلی با حمایت از تولید صورت گیرد؛ چرا که چندین سال است که تولید کشور با شرایط سخت دست و پنجه نرم می کند، بنابراین انتظاری که از بانکها به عنوان یکی از اساسی ترین بخش های تامین مالی و اقتصادی می رود، قرار گرفتن در کنار تولید و تامین بخش مهمی از اعتبار حوزه تولید کشور است.

فاروک فاتح اوزر که صرافی رمزارز تودکس را اداره می‌کرد، برای جرایمی شامل کلاهبرداری از سوی دادگاهی در ترکیه، به 11 هزار و 196 سال حبس محکوم شد.

هفته گذشته نمایشگاه خودرو BM CARS در ایران مال با معرفی خودرو بستیون T77 افتتاح شد.

«تارا 360» که تا پیش از این اعتبارش را تنها با دعوت‌نامه به مشتریان اختصاص می‌داد، تا پایان مهر ماه امکان استفاده از اعتبارش را برای عموم باز کرد.

اعضای جدید هیات مدیره شرکت بیمه تجارت نو با برگزاری مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده این شرکت و با حضور نمایندگان قانونی 92.19 درصد سهامداران و نمایندگان بیمه مرکزی و سازمان بورس اوراق بهادار انتخاب شدند.

در هفته های اخیر، سیاست گذار ارزی برای اولین دست به اقدام مهمی زد که بسیاری را نگران کرد که ممکن است بازار ارز در هفته های پایانی تابستان با موجی از تقاضا برای دلار مواجه شود. اما در نهایت، تقاضای بیش از یک میلیون ایرانی، با ارز دینار پاسخ داده شد و خبری از جهش دلار نبود.

به مناسبت گرامیداشت نود و پنجمین سالروز تأسیس بانک‌ملی‌ایران‌، مسابقه ای با عنوان «95 سال همراهی» در دو بخش عکاسی و خاطره‌گویی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند به‌طور هم‌زمان در هر دو بخش مسابقه شرکت نمایند.