چهارشنبه 13 تیر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

فدرال رزرو ایالات‌متحده تهاجمی‌ترین افزایش نرخ بهره که طی 30 سال گذشته بی‌سابقه بوده است را اعلام کرد و نرخ استقراض معیار را 0.75 درصد به دلیل مبارزه با تورم فزاینده افزایش داد.

قیمت طلای جهانی امروز پنج‌شنبه کاهش یافت زیرا پس از افزایش گسترده نرخ بهره توسط بانک مرکزی ایالات‌متحده باعث کاهش ارزش دلار در جلسه قبل شد و دلار اندکی بهبود یافت.

عباد گفت: اینماد بدون توجه به شرایط کاری استارتاپ‌ها شکل گرفت و در حاضر فقط برای مشاغل نوپا و دانش‌بنیان حوزه اقتصاد دیجیتال محدودیت ایجاد کرده است؛ اما با این وجود مشاغل جدید رشد خوبی طی چند سال اخیر داشته اند، اما سنگ اندازی‌ها در صدور مجوز و شروع کسب و‌کار‌ها بسیار زیاد بوده و شرایط را برای افراد سخت‌تر کرده است.

شرکت بهمن موتور در اطلاعیه ای آمادگی خود برای فروش ون باری اینرودز به شرکت های فعال در شبکه پخش و توزیع کالا را اعلام کرد.

مراسم تودیع و معارفه مدیر قدیم و جدید گروه حراست شرکت مس با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مدیران و مسئولان حراست کل کشور و ایمیدرو برگزار شد.

عصر چهارشنبه 25 خرداد ماه جلسه تودیع و معارفه معاون و سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، معاونان، مدیران ستاد و مجتمع‌های 3 گانه در محل شرکت مس برگزار شد.

مدیرکل دفتر طراحی و تحلیل فرآیندهای مالیاتی گفت: اینفلوئنسرها تا پایان تیرماه فرصت دارند تا نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی اقدام کنند.