جمعه 15 تیر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس اعلام کرد: تا پایان سال گذشته در مجموع 29 مدرسه با عنوان "کیمیای دانش" در مناطق کمتربرخوردار کشور احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

با هدف ایجاد ثبات و آرامش در بازار روغن‌موتور و همچنین کمک به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور، عرضه مستقیم روغن‌موتورهای پرمصرف دیزلی در شهرهای مختلف کشور در حال انجام است.

روسای شعب استان تهران بانک ایران زمین، در سه گروه از هلدینگ فناوری اطلاعات بانک بازدید و با توانایی و امکانات آن آشنا شدند.

بی توجهی شرکت آریو تجارت سهیل نسبت به تعهداتش و در پی همکاری با سازمان تعاون روستای در اوایل امسال، دامدار و مرغداری که بیش از هزار میلیارد تومان در سامانه بازارگاه واریز و پرداخت کرده بودند را با چالش اساسی مواجه ساخته است. تا جایی که رئیس قوه قضاییه و رئیس جمهور نسبت به این پرونده و فساد احتمالی ورود کرده و دستور رسیدگی صادر کرده‌اند.

دوره بازآموزی سرویس ها و خدمات بانکداری مجازی با حضور همکاران شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

وزیر صمت در مورد توقف ناگهانی عرضه دو خودرو در بورس کالا توضیح داد: از یک ماه و نیم پیش گفتگو‌هایی با بورس کالا برای توقف عرضه خودرو در بورس کالا صورت گرفته بود، اما متأسفانه روال را جلو بردند و نامه یک روز پیش از عرضه به بورس کالا در مورد توقف عرضه خودرو نیز درواقع یک اتمام‌حجت بود.

مدیرعامل جدید بانک گردشگری اعلام کرد: خدمات غیرحضوری بانک باید با تعریف خدمات جدید تا حدممکن بر اساس نیاز مشتریان حقیقی و حقوقی گسترش یابد.

در پی انتشار برخی شایعات و فضاسازی‌های غیرواقعی در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر اختیاری بودن تحویل خودرو در محل سایت تولیدی این شرکت تاکید کرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با حضور در مگاموتور از نزدیک از دستاورد‌ها و پروژه‌های واحد تحقیق و توسعه این شرکت در زمینه طراحی و ساخت محصولات جدید بر روی پلت فرم‌های سایپا و برنامه‌های توسعه محصول گروه خودروسازی سایپا بازدید کرد.

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی چهارمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

از نظر من مهمترین موضوع در شرکت مس مسئله نیروی انسانی است که از همه جهات از اولویت بالایی برخوردار است. از این رو با برنامه‌ریزی و در زمان‌بندی‌های مشخص بیشترین وقت را برای ساماندهی به مسائل این حوزه صرف خواهم کرد.

دبیر کل کانون صرافان به تابناک اقتصادی گفت: نرخ دلار توافقی صرافی‌ها در هفته‌های اخیر از محدوده 33700 تومان به کانال 29 و 30 هزار تومان کاهش داشته است. این در حالی است که برای کاستن از اختلاف نرخ دلار بازار آزاد و نرخ توافقفی، پیشنهاد این است که تنوع فروش ارز در صرافی‌ها بیشتر شود،

باعث افتخار است که امروز در خدمت اصحاب و علم دانش هستم که دل‌مشغولی‌های بخش صنعت مس را طرح کنم و با یک مفاهمه ان‌شالله بتوانیم نقشه راهی را در تعامل با هم تهیه کنیم و این نقشه راه، در واقع مسیر ما را در آینده‌ای دور و نزدیک معین کند.

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بنظر می رسد وزیر صمت برنامه های خوبی داشته و باید فرصت بیشتری به این وزارتخانه داده شود تا در شرایط ثبات مدیریتی در جهت اجرای برنامه هایش حرکت کند.

از جمله اتفاق های قابل تأملی که سال جاری و در مقایسه با سال گذشته رخ داده است، پایداری جریان برق در کشور و عدم ارائه جداول خاموشی است.