دوشنبه 11 تیر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین گفت: در 27 سال حضور در اتاق بازرگانی ایران هیچگونه پرونده تخلفی ندارم بلکه تنها به دلیل انجام یک مصاحبه انتقادی مورد شکایت و بازخواست قرار گرفته ام.

فعالان بازار ارز در سومین روز کاری هفته نظاره گر روند افزایشی بهای دلار در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور هستند.

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تجمیع و تمرکز قرعه کشی متقاضیان خودرو در این وزارت خانه و بر اساس ابلاغیه های جاری تمام خودروسازان داخلی از جمله ایران خودرو مکلف به اجرای صحیح این دستور هستند.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأثیر مثبت مشوق‌های در نظر گرفته شده برای مشترکان بخش کشاورزی به منظور صرفه‌جویی برق، ابراز امیدواری کرد که این طرح با اطلاع‌رسانی مناسب مورد استقبال کشاورزان در استان‌های مختلف قرار گیرد.

هم‌زمان با سال‌روز ولادت با سعادت امام رضا (ع)، تولید انبوه وانت آریسان 2 در شرکت ایران خودرو خراسان آغاز می‌شود.

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به‌عنوان ناظر شیوه تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه، برای تنویر افکار عمومی و اطلاع مردم از جزییات این روند و شفاف‌سازی، با صدور اطلاعیه‌ای در این خصوص توضیحاتی ارایه کرد.

جدیدترین گزارش مسکن بانک مرکزی پس از چند روز وقفه بالاخره منتشر شد. گزارشی که خبر از بازگشت روند افزایشی تورم بازار مسکن حکایت دارد. این در حالی است که با گذشت چندین ماه از فعالیت دولت سیزدهم، متقاضیان مسکن همچنان چشم انتظار رونمایی از واحد‌های نهضت ملی مسکن هستند.

دکتر مسعود اسم‌خانی، مدیرعامل هلدینگ تاپیکو در حکمی محمد حسینی را به عنوان مدیرعامل شرکت نفت ایرانول منصوب و جایگزین مصطفی مومنی کرد.

بازار (فروشگاه برنامه و بازی موبایلی) با بهره‌گیری از تخصص دانشمندان دیتا و روش‌های تشخیص ناهنجاری (Anomaly Detection) از حساب کاربران خود محافظت می‌کند.

روز گذشته شاهکار وزارت صمت در خصوص اعلام نتایج تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه، بسیاری از متقاضیان را دچار سردرگمی کرد. حال امروز رئیس سازمان حمایت توپ این وضعیت آشفته را به زمین خودروسازان انداخت و آن ها را مقصر دانست.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، ایرانسل در اردیبهشت ماه، پیشتاز توسعه ارتباطات روستایی اعلام شد. در گزارش مشابه مربوط به فروردین ماه نیز، ایرانسل، اپراتور پیشتاز لقب گرفته بود.

درحال حاضر 12 سرویسی که تا کنون از سوی بانک‌های دیجیتال ارائه شده (مانند کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض، افتتاح حساب آنلاین و...) به همراه امکان خرید اینترنت های‌وب به صورت مستقیم در نسخه اولیه این نئوبانک انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو (ایپکو) اعلام کرد: این شرکت با چشم‌انداز پیشتازی در طراحی و توسعه قوای محرکه پایدار، توجه به کاهش مصرف و آلایندگی پیشرانه‌های خودرو را در دستور کار خود دارد.

در این مقاله قصد داریم درباره نحوه استفاده از تخته بنایی و انواع این محصول توضیح دهیم.