دوشنبه 11 تیر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

در روزهای اخیر انتشار متن لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم با حواشی در خصوص احتمال اخذ مالیات از سود سپرده های بانکی مردم همراه شده است. هرچند این خبر که به نوعی سیگنالی برای خروج پول های مردم از بانک ها بود، با واکنش مقام مسئول در وزارت اقتصاد روبرو شد.

مشاهدات میدانی حاکی از آن است که هزینه خرید دو تا سه قلم از میوه های فصل و نوبرانه بیش از 100 هزار تومان خواهد شد.

قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا به 117 دلار در هر بشکه افزایش یافت، در حالی که قیمت نفت خام برنت معیار جهانی به 118 دلار رسید

مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا ضمن بازدید از شرکت سایپایدک از نزدیک در جریان فعالیت های این شرکت قرار گرفت و در نشستی با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد سازمان خدمات پس از فروش سایپا نکاتی در جهت بهبود روند خدمات دهی به مشتریان بیان کرد.

با حضور معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، مدیرعامل ساپکو، مدیرعامل شرکت تام و جمعی از مدیران ارشد صنعت خودرو کشور از دستاوردهای دانش‌بنیان شرکت تام در حوزه برق و الکترونیک خودرو رونمایی شد.

خبر‌های رسیده بیانگر آن است که با مجوز سران قوا، اختیارات بانک مرکزی در بازار ارز افزایش یافته و این بانک مجاز است، نامحدود در بازار مداخله کند.

در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، برگزیدگان نهمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی مورد حمایت بانک قرار می‌گیرند.

دکتر اسماعیل لله‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و پانزدهم خرداد را تسلیت گفت.

گروه بهمن به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خدمات ویژه‌ای را از تاریخ 12 لغایت 15 خرداد ماه به زائران حرم مطهر ارائه می‌نماید.

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که ثبت‌نام متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن از 12 خرداد در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن آغاز می‌شود.

رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: با پوشش کاملی که در بازار‌ها انجام می‌دهیم، قطعاً آرامش در بازار ارز ایجاد می‌شود؛ البته بانک مرکزی از ظرفیت قوانین موجود استفاده می‌کند و به زودی اختیارات ویژه‌ای هم برای بانک مرکزی اضافه می‌شود و می‌تواند به تعادل در بازار کمک زیادی کند.