دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

عربستان سعودی در پی افت شدید قیمت معاملات نقدی و قیمت پایه خاورمیانه در ماه دسامبر، ممکن است قیمت فروش نفت خود به آسیا برای ماه فوریه را به میزان چشمگیری کاهش دهد.

در سال 2021 محصولات و خدمات فناوری از هوم پاد اپل گرفته تا پروژه لون گوگل عمرشان به پایان رسید.

فعالان بازار ارز در پنجمین روز هفته شاهد تداوم روند با ثبات شاخص ارزی بودند. در این میان نرخ دلار در بازار آزاد نیز با کاهش همراه بود.

امروز مطالبی همچون شپدیس چقدر سود تقسیم کرد؟ این سهم بعد از 80 درصد ریزش صعودی خواهد شد؟، ماجرای مالباختگان صرافی کریپتولند به کجا رسید؟، ماجرای درگیری در مجمع کرمان چه بود؟ + فیلم، تحلیل بنیادی شبندر | عملکرد این نماد پالایشی چگونه است؟، سهامداران بازار پایه بخوانند | حجم مبنای یک چه مزیتی دارد؟، ده اتفاق مهم برای بورس | استعفای وزیر اقتصاد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

قیمت سکه امروز در بازار تهران با 40 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به 13 میلیون و 20 هزار تومان رسید.

مدیرعامل بانک مسکن از تامین مالی بیش از 200 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه ها خبر داد.

ایران در بین 190 کشور حاضر در رتبه بندی گزارش انجام کسب و کار بانک جهانی در مولفه شروع یک کسب و کار در رتبه 178 ام قرار دارد و تنها شرایط 12 کشور از ایران در این زمینه بدتر است. سال گذشته از پنجره واحد فیزیکی در تهران و چند شهر دیگر در کشور رونمایی شد. آیا اوضاع در راه اندازی کسب و کار در ایران بهتر شده است؟

رئیس هیات مدیره انجمن تجارت الکترونیک تهران، گفت: کتاب موجود قوانین و مقررات تجارت الکترونیک کتابی است که به ابتکار مجموعه هلدینگ هزاردستان جمع آوری شده است. همچنین مقررات این کتاب در سه بخش کلی جمع آوری شده است

دکتر عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اقدامات حمایتی بانک رفاه کارگران در پی وقوع زمین لرزه در استان هرمزگان تشکر کرد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن اظهار داشت: استفاده از تامین مالی زنجیره تامین سبب افزایش کارایی سیاست های اعتباری و تعادل بخشی به ترازنامه بانک ها و بهبود شاخص های سلامت شبکه بانکی می گردد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهور به استان خوزستان، از حمایت و مشارکت این بانک در پروژه جابجایی شرکت کربن اهواز خبر داد.

دکتر علیرضا فرهمندی فوق تخصص جراحی شانه و آرنج یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین پزشکان در زمینه معالجه، درمان و جراحی مفصل شانه می باشد..

اپل با هدف حفظ مغزها، به بعضی از مهندسان پاداش غیرمعمول و قابل توجهی در قالب سهام این شرکت عرضه می کند.

اقتصاد هند بین ماه‌های جولای و سپتامبر 2021 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 8.4 درصد رشد کرده و مایه مباهات وزیر هند شده چون ممکن است این کشور به عنوان کشوری با سریع‌ترین رشد اقتصادی در سال 2022 در جهان ظاهر شود.

جدیدترین آمار ارایه شده از وضعیت بازار مسکن، رونق غیرتورمی این بازار را نشان می‌دهد و در شرایطی که معاملات در مقایسه با مقطع مشابه سال گذشته حدودا چهار برابر شده، رشد قیمت چندان محسوس نبود و از کانال 32 میلیون تومان در هر متر مربع فراتر نرفت.