چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

محمد محمدی مدیرعامل گروه بهمن در پیامی به مناسبت یازدهم اردیبهشت «روز جهانی کارگر»، این روز را بر تلاشگران عرصه تولید به‌ویژه خانواده بزرگ گروه بهمن تبریک گفت.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: هر اقدامی که بتواند تصدی‌گری دولت را به طور مستقیم و غیر مستقیم در اقتصاد کاهش داده و سهم بخش خصوصی و مردم را افزایش دهد قابل تقدیر است.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) با حضور فعال و اثربخش بانک رفاه کارگران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

اسماعیل لله‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی پیامی، فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت.

اتریوم پیش از انتشار صندوق قابل معامله در بورس هنگ‌کنگ، به میزان سه درصد کاهش یافت و بیت‌کوین نیز در همان زمان افت کرد.

‌مدیرعامل بانک صادرات ایران در نشست‌هایی جداگانه با مدیران عامل و مدیران ارشد دو خودروساز بزرگ کشور، برای استفاده از تجربیات تخصصی این بانک در تأمین مالی صنعت خودرو به هم‌اندیشی پرداختند.

اعضای شورای رقابت اعلام کرد که ثبت‌نام در سامانه برای خودرو تعهدی ایجاد نمی‌کند و این نکته در اعلامیه‌های ثبت‌نام در سامانه یکپارچه نیز درج شده است. لذا اعضای شورای رقابت با اکثریت آرا تصویب کردند که شکایات مربوط به ثبت‌نام و مراحل بعدی در سامانه یکپارچه در شورای رقابت غیرقابل‌رسیدگی است.

مجموعه نخبگان شاهد و ایثارگر کل کشور از خدمات و اقدامات شرکت بیمه دی تقدیر و تشکر کرد.

گرانی افسارگسیخته در مصر مردم این کشور را به شرکت گسترده در پویش تحریم خرید گوشت قرمز و ماهی تا مرغ و تخم مرغ واداشته است.

ایران با پذیرش فرصت‌های جدید بازار، تنوع بخشیدن به پایگاه مشتریان خود و سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های پالایشگاهی کشورهای همسو با خود، خود را به عنوان یک بازیگر اصلی در بازار جهانی نفت معرفی کرده و خود را به عنوان یک شریک کلیدی در بخش انرژی تثبیت کرده است.

خواهشمند است دستور فرمایید در گام بعدی اجرای طرح، عدم تخصیص سهمیه سوخت به خودرو‌های بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.