پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

شرکت به‌پرداخت ملت در پنج شاخص تعداد تراکنش‌های اینترنتی، تعداد تراکنش‌های موبایلی، مبلغ تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی، مبلغ تراکنش‌های موبایلی و تعداد تراکنش‌های پرداخت قبض و خرید شارژ دارای بالاترین سهم میزبانی و پشتیبانی در میان شرکت‌های پرداخت الکترونیک (PSP) است.

امروز قیمت طلا روند افزایشی را در پیش گرفته است و ارزش هر اونس به 2,321 (دو هزار و سیصد و بیست و یک) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.04 درصدی داشته است.

در معاملات امروز (شنبه، نهم تیرماه) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ 46 هزار و 71 تومان و حواله دلار نیز به نرخ 43 هزار و 17 تومان معامله می‌شود.

عضو کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف به تابناک گفت: فروش طلای دست دوم تنها برای واحدهای طلافروش ممنوع شده است و مردم کماکان می‌توانند طلای دست دوم خود را به فروش برسانند.

رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران معتقد است، سرمایه‌گذاران هر روز با بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های جدید مواجه می‌شوند و همواره باید اخبار اقتصادی و داخلی را دنبال کنند تا از تغییرات قوانین همچون تصمیمات ارزی و تجاری مطلع شوند.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.04 درصد کاهش به 2326 دلار و 75 سنت رسید.

شاید به رفتار و قیافه‌شان نخورد، اما گاوها و گوسفندها یکی از بزرگ‌ترین دشمنان جو زمین هستند و فعالیت‌های داخلی‌شان چنان بر گرمایش جهانی اثر دارد که دانمارک برای نفخ و گوارششان مالیات وضع کرده است.

درحالی که طی سال 1402، نیمی از صاحبان مشاغل که مشمول تبصره 100 شدند، مالیاتشان صفر بوده، برخی کارشناسان پیشنهاد معافیت مالیاتی 70 درصد اصناف را به وزارت اقتصاد مطرح کرده‌اند.

قیمت دلار در هفته ابتدایی تیر با بازدهی مثبت بیش از سه درصدی به کار خود پایان داد و 2 هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به اینکه حباب سکه یک میلیون و 200 هزار تومان است، گفت: روند نوسان انس طلای جهانی، شرایط عادی و بدون التهابی در بازار طلای داخلی را هفته گذشته را شاهد بودیم.

بررسی عملکرد بانک آینده طی بازه‌زمانی 6 ماهه‌ی 15/09/1402 تا 21/03/1403 از رشد چشمگیر این بانک در حوزه تجهیز منابع در مقایسه با مدت‌زمان 01/01/1402 تا 15/09/1402، خبر می‌دهد.

نرخ ین ژاپن در برابر دلار به کمترین میزان خود در 37.5 سال گذشته رسید.

وزیر نفت در صفحه مجازی خود نوشت: توافق گازی ایران و روسیه گام بلندی برای تبدیل ایران به هاب گازی منطقه محسوب می‌شود.

امروز قیمت طلا روند کاهشی را در پیش گرفته است و ارزش هر اونس به 2,300 (دو هزار و سیصد) رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.74 درصدی داشته است.

بدی هوای مقصد، پرواز تهران - تبریز را به مهرآباد بازگرداند.