سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه تابناک

سیاسی وب‌گاه تابناک

وزیر آموزش‌وپرورش ضمن اعلام اینکه تا کنون 840 هزار معلم ورود اطلاعات و بارگذاری مدارک را در سامانه رتبه‌بندی انجام داده‌اند گفت: هنوز تعدادی ثبت اطلاعات نکرده‌اند، اما قرار شد از فردا گروهی که بارگذاری انجام داده‌اند وارد مرحله بعدی شوند. احتمالاً تعدادی از احکام را در مهرماه بزنیم.

حجت‌الاسلام حسن منتظری گفت: 14 سال خدمت‌گزاری به مردم شریف و بزرگوار انار برایم افتخار بود و با درخواست مرخصی یک‌ساله از شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، فعلا از پذیرش خدمت در سایر شهرها معذورم.

سنندج - فرمانده انتظامی کردستان گفت: اعضای یک تیم خرابکاری که قصد اغتشاش و کشته سازی در جریان اعتراضات اخیر در استان را داشتند، امروز دستگیر شدند.

صدور کارت ملی برای ایرانیان مقیم آمریکا در پی سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به نیویورک آغاز شد.

منابع خبری جمعه شب گزارش دادند، ولیعهد سعودی در دیدار با مقام‌های ارشد آمریکایی درباره روابط دوجانبه، موضوع انرژی و تحولات یمن گفت وگو کرده است.

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در پی حوادث اخیر بیانیه‌ای صادر کرد.

امام جمعه شیراز گفت: از نیروی انتظامی و از آنها می‌خواهیم با ساختارشکنان با قدرت و قوت برخورد کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: متاسفانه در این حادثه هم برخی از کسانی که نان نظام را خورده‌اند با اغتشاشات همصدا شده اند. هنوز هم دیر نشده است شما که به راحتی بیانیه صادر می کنید اکنون بیانیه داده و اغتشاشات را محکوم کنید...

دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور هتک حرمت پرچم ایران و مقدسات دینی توسط آشوبگران را محکوم کرد.

راهپیمایی سراسری مردم مازندران علیه حرکات هنجارشکنانه و اهانت معدودی از عوامل خودفروخته به ساخت مقدس قرآن کریم بعد از اقامه نمازجمعه برگزار می شود.

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در پی حوادث اخیر بیانیه ای صادر کرد.

پدر فواد قدیمی از جانباختگان اعتراضات اخیر شهرستان دیواندره کردستان با اشاره به پروسه کشته سازی توسط ضد انقلاب در این تجمعات گفت: فرزندم در هیچ تجمعی شرکت نکرده بود او در مسیر مغازه به خانه، توسط افراد معاند و اغتشاشگر کشته شد.

در ناآرامی‌های شب 30 شهریور در برخی از شهر‌های کشورمان شاهد کشته شدن 17 نفر بودیم.

رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر روز پنجشنبه به وقت محلی نیویورک در دیدار دبیرکل سازمان ملل با تأکید بر اهمیت جایگاه این سازمان در نقش دادن به ملتها برای حل مسائل خود و جلوگیری از دخالت بیگانگان در امور داخلی آنها، گفت: سازمان ملل باید به معنی واقعی سازمان ملتها باشد نه سازمان قدرتها.

رئیس جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، به نیویورک مقر این سازمان سفر کرده بود، در پایان سفر این شهر را به مقصد تهران ترک کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از خباثت‌ها و کینه توزی‌های دشمنان قسم خورده خارجی و فریب خوردگان داخلی است که برای ضربه زدن به نظام و میهن اسلامی و دستیابی به اهداف و مقاصد شوم و شیطانی خود از هر فرصت و بهانه‌ای استفاده کرده‌اند.