جمعه 10 فروردین 1403

سیاسی وب‌گاه تابناک

سیاسی وب‌گاه تابناک

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشگری بخشی از دغدغه های معیشتی این قشر را حل خواهد کرد.

وزیر کشور با استقبال محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان از طریق فرودگاه شهدای خوی وارد این شهرستان شد.

وزیر کشور گفت: سران طوایف و قوم بلوچ همواره وفادار به کشور و نظام بوده‌اند و همگی نیز به اتفاق به این موضوع اذعان دارند.

یکی از قطب‌هایی که حداد عادل به آن اشاره می‌کند، در تمام دوران‌ها حق داشته در خیابان، نماز جمعه، با کفن و بی‌کفن حرف خود را بزند.

رئیس‌جمهور شامگاه پنجشنبه در سفری زیارتی و غیررسمی وارد قم شد و به زیارت بارگاه منور کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) رفت.

رئیس‌جمهور در نشستی با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولان دانشگاه شریف به بررسی ابعاد حوادث هفته جاری در دانشگاه شریف پرداخت.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جهانیان هنوز روایت‌های غم انگیز جدا کردن اجباری بیش از 150 هزار کودک بومی از خانواده‌هایشان و رسوایی کشف گور‌های دسته جمعی صد‌ها تن از این کودکان در حیاط مدارس کانادا را از یاد نبرده‌اند.

رئیس جمهور پیشین آمریکا با ابراز تاسف درباره «اقدامات ناسالم» دولت کنونی این کشور، گفت مقامات کاخ سفید باید به دلیل «گدایی‌کردن» نفت از برخی کشورها، از مردم عذرخواهی کنند.

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی معتقد است که این میزان افزایش حق عائله مندی نه مشوق تاثیرگذاری برای جوانان است و نه پاسخگوی مشکلات و نیازهای فردی که عائله مند است.

رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی بر اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین سرپناه مناسب برای زلزله‌زدگان این استان پیش از آغاز فصل سرما تاکید کرد.

غفلت از حوزه های تربیتی، معرفتی، تبیینی و تبلیغی باعث شد تا این عده در قربانگاه فضای مجازی و رسانه ای، به عنوان لقمه‌های چربی برای دشمن تبدیل شوند.

دبیرکل سازمان ملل در تماس با رئیس جمهور ایران و وزیر خارجه عمان در گفتگو با همتای ایرانی از اقدام تهران برای آزادی نمازی تشکر کردند.

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ از دستگیری فردی که با خودرو به ماموران یگان ویژه حمله ور شده و آنها را زیر گرفته است خبر داد.

نماینده خراسان رضوی گفت: بیشتر بازداشت‌شدگان حوادث اخیر کشور در این استان افراد 14 تا 18 سال هستند که پیگیریم تا با یک رأفت خاص مورد بخشش قرار گیرند که پرونده‌ای برای این افراد ایجاد نشود.

رئیس جمهور با بیان اینکه دستگاه اجرایی آمادگی همکاری کامل با مجمع تشخیص مصلحت نظام و به ویژه بخش نظارتی آن را دارد، اظهار داشت: در حکم رهبر معظم انقلاب برای دوره جدید فعالیت مجمع، به شکل ویژه بر نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام تاکید شده است.

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: مقرر شد کمیته حقیقت‌یاب از سوی رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان اعزام شوند تا ابعاد حادثه را بررسی کنند تا حق کسی ضایع نشود و افراد بیگناه از مقصرین اصلی حادثه تروریستی جدا شوند..