شنبه 1 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه تابناک

سیاسی وب‌گاه تابناک

رهبر انقلاب درگذشت عبد صالح و مؤمن و بصیر، آقای حاج محسن لبانی را تسلیت گفتند.

مشاهدات میدانی حاکی از آن است که پسته تازه، شلیل و نارنگی در حال حاضر گرانترین میوه‌های موجود در بازار هستند.

لطفا بفرمایید سفر آقای رئیسی به نیویورک، دقیقاً چه دستاوردی داشته است؟ امیدوارم درباره دستاورد، معنای واقعی اش را مد نظر داشته باشید و الا آوردن سوغاتی توسط هیات همراه قاعدتاً دستاورد محسوب نمی شود.

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: هدف دشمنان از جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، مقابله با انقلاب نوپا و ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

رئیس جمهور اظهار داشت: به هیچ وجه نباید اغماضی نسبت به ساختمان‌های ناایمن صورت بگیرد تا دیگر شاهد حوادث تلخی نظیر متروپل و پلاسکو نباشیم.

روزنامه «جمهوری اسلامی» نوشت: اعتراض، حق طبیعی، قانونی و شرعی مردم است و دولت باید زمینه اعتراض را بگونه‌ای فراهم کند که همه بتوانند حرف خود را بزنند و مسئولان نظام در رده‌های مختلف باید روشی را در پیش بگیرند که مطالبات قانونی و مشروع مردم بر زمین نماند و همه به خواسته‌های مشروع خود برسند.

رئیس کل دادگستری لرستان از دستگیری 120 نفر در جریان اغتشاشات اخیر در این استان خبر داد.

ای کاش می‌شد در فضایی آزاد در دانشگاه ها و مراکز تحقیقی و رسانه ملی این کار روی می‌داد تا همه ببینند جامعه چه پویش و ارزشی را تجریه و استقبال خواهد کرد.

چرا اینستاگرام و واتساپ این روزها با بحران فیلترینگ در ایران روبرو شدند؟ این پرسشی است که باقری عضو ناظر مجلس در کمیته محتوای مجرمانه فضای مجازی دلیلش را استنکاف گروه متا وابسته زاکربرگ از امضای تفاهم نامه با ایران می داند. او به ایسنا گفته است:«از نظر من چنانچه اینستاگرام و واتس‌اپ قرارداد و تفاهم نامه‌ای امضا کنند و شروط جمهوری اسلامی ایران را بپذیرند و متعهد به پذیرش مسئولیت شوند،...

هفتمین دیدار و گفت وگوی زنده تلویزیونی سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری ایران با مردم که چهارشنبه شب پخش شد، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عربی زبان داشت.

وزارت امور خارجه آمریکا چهارشنبه شب اعلام کرد که انتظار می رود در روزهای آینده اقدامات بیشتری از سوی واشنگتن علیه روسیه در واکنش به برگزاری همه پرسی در مناطق اشغالی اوکراین انجام شود.

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند قالیباف: گرفتار کسانی شده‌ایم که برای انقلاب یک سیلی نخورده‌اند / گزارش نماینده مجلس از 17 بار مراجعه مهسا امینی به متخصص مغز و اعصاب / آثار هنرمندانی که کشف حجاب کرده‌اند، وارد حاشیه خواهد شد و... را می‌خوانید.

تعدادی از نمایندگان مجلس با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که مجلس شورای اسلامی تلاش دارد با بهره‌گیری از ظرفیت قانون‌گذاری، همفکری نخبگان و بهره‌گیری از معارف اصیل اسلامی، زمینه بروز هنجارشکنی اخلاقی و اباحه‌گری را از بین برده و فضای مناسب فرهنگی و اجتماعی را برای ملت ایران فراهم کند.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به شرایط مناسب زنان بازداشتی در ناآرامی‌های اخیر، گفت: تلاش می‌کنیم کسانی که احساساتی شده یا کم تقصیر هستند، سریعتر آزاد شوند.

رئیس مجلس گفت: متاسفانه گرفتار کسانی شده‌ایم که برای انقلاب یک سیلی نخورده‌اند، درد نکشیده‌اند و کاری هم نکرده‌اند و فقط هوار کشیده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: در اغتشاشات اخیر، 185 نفر از بسیجیان را با قمه و چاقو هدف حمله قرار دادند.