سه‌شنبه 28 فروردین 1403

سیاسی وب‌گاه تابناک

سیاسی وب‌گاه تابناک

اغتشاش، مانع شنیدن اعتراض می‌شود، آزادسازی دارایی‌های ایران «بدون برجام»، هاله مصونیت قضایی سلبریتی اغتشاشگر، پوشالی است! دولت در حال تحقق خودکفایی گندم، عقب‌نشینی آرام غرب از عضویت اوکراین در ناتو، بیانیه 233 تن از نمایندگان مجلس در حمایت از نیرو‌های امنیتی و انتظامی، معامله میلیارد دلاری؟ و چاله‌های باند فرودگاه مشهد به روایت سازمان هواپیمایی، از مواردی است که که موضوع گزارش‌های خبری...

در میان محصولات نمایشی یک سال اخیر که عمده آن‌ها در دوره پیش از پیمان جبلی ساخته شده‌اند، به ندرت می توان مجموعه‌ای باکیفیت و خوش‌ساخت شناسایی کرد.

سازمان حج و زیارت توقف سفر زائران ایرانی به دو شهر زیارتی عراق را تایید کرد.

سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه اکثر دانشجویان دستگیرشده با پیگیری‌های وزارت علوم و دستگاه‌های امنیتی آزاد شدند، اعلام کرد: کلاس‌های درس در دانشگاه‌های کشور به صورت حضوری برگزار شده است و به همین شکل ادامه خواهد یافت.

شروین حاجی‌پور با قرار بازداشتی که دادسرای ساری صادر کرده در بازداشتگاه اداره اطلاعات ساری است و دیروز (شنبه) از همانجا با خانواده تماس کوتاهی گرفته است.

رئیس جمهور کشورمان در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کار در روز سه شنبه حضور می‌یابد.

یکی از نزدیکان او گفت احضار او در حد تذکر بوده است.

رئیس مجلس گفت: ساختارها و شیوه اجرای گشت امنیت اخلاقی باید به گونه ای اصلاح شود تا این قبیل اتفاقات دوباره تکرار نشود. اینجانب در حدود اختیارات خود این مساله را پیگیری خواهم کرد.

خلیل دردمند حاجی ایرانی بازداشت شده درعربستان، عصر روز گذشته آزاد شد.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها گفت: جلوی تسهیلات خرد گرفته نشده ولی چون تقاضا زیاد است متقاضیان در صف هستند.

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایرانی ها همواره در طول تاریخ از یکپارچگی ملت و سرزمینشان دفاع کرده اند، تاکید کرد: اگر برخی دولت ها هم در این رابطه تلاش هایی می کنند قطعا شکست خورده است و انسجام ملی را علیه آنها تشدید خواهد کرد.

رشیدی کوچی اعلام کرد: این مقایسه ساده، جای تامل بسیار دارد.

جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی اتفاقات و ناآرامی‌های اخیر در سطح کشور برگزار شد.

این نهی‌کننده از منکر برای نشان‌دادن صلابت ایمانی خود و عمق فاجعه اجتماعی به آقای فلسفی رو می‌کند و با آب و تاب می‌گوید ببینید که مردم چقدر بی‌حیا شده‌اند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بنابر اقتضائات امنیتی ظرفیت های اینترنت محدوده شده است و کشور به سرعت از این مرحله عبور خواهد کرد. و مردم می توانند از اینترنت پرسرعت با کیفیت بالا و توانمندی استفاده کنند.

فرماندار قشم اعلام کرد: بسیجی دلاور «مجتبی امیری دوماری» از مدافعان مردمی امنیت این شهرستان که بر اثر حمله وحشیانه اشرار آشوبگر مسلح در شامگاه چهارشنبه 30 شهریور 1401 هدف اصابت گلوله قرار گرفته بود، به علت شدت جراحت وارده در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به فیض شهادت نائل شد.