سه‌شنبه 24 مهر 1403

تبعیت از ولایت فقیه وظیفه آحاد افراد جامعه اسلامی است

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
تبعیت از ولایت فقیه وظیفه آحاد افراد جامعه اسلامی است

ششتمد رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: تبعیت از ولایت فقیه وظیفه آحاد افراد جامعه اسلامی است و پشتیبانی از آن تکلیف الهی است.

ششتمد رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: تبعیت از ولایت فقیه وظیفه آحاد افراد جامعه اسلامی است و پشتیبانی از آن تکلیف الهی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد سلطانی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ششتمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران باوفایش با تاکید بر اصل ولایت فقیه، اظهار کرد: تبعیت از ولایت فقیه وظیفه آحاد افراد جامعه اسلامی است و پشتیبانی از آن تکلیف الهی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تشریح افشای جنایت‌های حقوق بشر آمریکایی و ترسیم چهره واقعی و خبیث آمریکا و ایادی شرق و غربش تصریح کرد: جنایات شیطان بزرگ و عوامل دست نشانده اش همچون انگلیس و رژیم صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست.

وی همچنین از قناعت، صبر، استقامت، ثبات قدم و ایمان حقیقی به عنوان مهمترین عوامل پیروزی انسان بر کفر و نابرابری، جهل، ظلم و ستم یاد کرد و به نقل از مقام معظم رهبری گفت: دشمن 2 نقطه ایمان و امید مردم و جوانان را در جامعه اسلامی هدف قرار داده است.

حجت الاسلام سلطانی افزود: مسؤولان باید ضمن تزکیه نفس سعی کنند تنها برای رضای خدا و با نیت اخلاص و باور قلبی در مسیر خدمت به مردم گام بردارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بر برگزاری باشکوه مراسم ملی و مذهبی در سطح استان و شهرستانها و به ویژه مراسم دهه امامت و ولایت تاکید کرد.

وی گفت: شهدای هفتم تیر از اثرگذارترین شهدای انقلاب اسلامی و سند عزت و افتخار جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام سلطانی افزود: شهدای هفتم تیر، با ریختن خون پاکشان درخت اسلام را آبیاری کردند و بر اقتدار ایران اسلامی افزودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: دکتر بهشتی و 72 کبوتر سبک‌بال در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، سروقامتانی بودند که در خون خود غلتیدند و نعمت ارزشمند استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را تداوم بخشیدند.

وی با اشاره به رخدادها و حوادث مهم در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که شهدای انقلاب، دفاع مقدس و تمام شهدای گرانقدر از بدو انقلاب تا کنون موجب رشد و تعالی آن شده اند.