پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

تحریم سپاه پاسداران

تحریم سپاه پاسداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک عضو شورای نگهبان در توئیتی نوشت: سپاه اگر تحریم شدنی بود پیروزی در جنگ رقم نمی‌خورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو حقوقدان شورای نگهبان نوشت: نورسیده‌های آمریکایی و اروپایی داستان شکست طبس را از اسلاف‌شان بپرسند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در فضای تعلیق مذاکرات احیای برجام، مدیر میز ایران در گروه بین‌المللی بحران که پس از روی کار آمدن دولت دموکرات جو بایدن موقعیت خود را در اتاق فکر تصمیم‌گیری کاخ سفید ارتقا داده است، در توییتی از جلسه هفته گذشته شورای امنیت منهای روسیه و چین برای رایزنی درباره استفاده از مکانیسم ماشه و بازگرداندن دوباره قطعنامه‌های شورای امنیت علیه ایران خبر داده است. چند روز پیش نیز وال‌استریت ژورنال...

خبرگزاری مهر

بنیادحفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای آورده است: به فضل الهی سپاه و دیگر ارکان منظومه دفاعی و نیروهای مسلح با آمادگی‌های همه جانبه خود امنیت و آرامش میهن اسلامی را تضمین می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در جریان الحاق 95 شناور تندرو موشک انداز به نیروی دریایی سپاه، برای اولین بار شناوری به نمایش درآمد که قابلیت جدیدی را به ناوگان دریایی سپاه افزوده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به برکت مجاهدت‌های نیروهای مومن و انقلابی «وزارت اطلاعات» و هماهنگی با «جامعه اطلاعاتی کشور» نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن نتیجه‌ای جز شکست برای آنها نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس ستادکل نیروهای مسلح اظهار کرد: کشور ایران با تولید موشک بالستیک جدید، جزو سه کشور دارنده دانش ساخت این موشک‌ها قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه اسرائیل در سفر خود به برلین از همتای آلمانی خود خواسته است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در لیست گروههای تروریستی قرار دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح در حوزه صنعتی‌سازی ساخت و ساز ساختمان پیشگام خواهند بود و تلاش می‌کنیم تا در مدت قابل قبولی واحد‌های متعهد شده را بسازیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به واکنش دولت آلمان در برابر حکم جمشید شارمهد گفت: از وزارت‌خارجه انتظار می‌رود برخورد عزتمندانه‌ای در خور آلمان به عمل بیاورند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه قم گفت: سپاه همانطور که در مرزهای جغرافیایی و جنگ سخت با دشمنان مبارزه می‌کند، در عرصه اقتصاد نیز باید ورود کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وقتی دولت رئیسی در اواسط مرداد 1400 روی کار آمد، تمام ارز اختصاص یافته برای واردات کالاهای اساسی، در همان چهار ماه اول سال (چهار ماه آخر دولت روحانی) پیش‌خور شده بود!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشست شورای وزیران خارجه اتحادیه اروپا روز دوشنبه اول اسفند ماه در حالی برگزار شد که برخلاف اعمال برخی فشارها در بسته تحریمی پنجم این اتحادیه علیه ایران، خبری از قرار گرفتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریستی نیست. یعنی باوجود تلاش های ضد ایرانی برای قرار دادن سپاه در لیست تروریستی اتحادیه اروپا به تحریم 32 فرد و دو نهاد ایران بسنده کرد. البته در بین این افراد تحریمی نام برخی...

وب‌گاه مشرق نیوز