پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

تحریم سپاه پاسداران

تحریم سپاه پاسداران

وب‌گاه مشرق نیوز

در شکل‌گیری ناآرامی‌هایی که از اواخر شهریورماه پارسال به راه افتاد و سپس به اغتشاش تبدیل شد، رسانه‌های خارجی به ویژه اتاق‌های فکر غربی نقش قابل توجهی داشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که آمریکا در حال حاضر در مذاکرات فعال با ایران است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

باوجودی که گفته می‌شود رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مرخصی به سر می برد اما اظهارنظر اخیر جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید مهر تاییدی بر پایان کار مالی در وزارت خارجه آمریکا است. جان کربی در پاسخ به سوالی در مورد تغییر احتمالی در رویکرد دولت جو بایدن در قبال ایران پس از خروج رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از وزارت خارجه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایسنا: یک مقام ارشد شورای امنیت ملی کاخ سفید با مطرح کردن ادعاهایی علیه نقش ایران در منطقه به رونمایی از تازه‌ترین دستاورد موشکی ایران واکنش نشان داد. جان‌کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در پاسخ به سوالی درباره سیاست‌های دولت بایدن در قبال پیشرفت‌های برنامه موشکی ایران و ارزیابی آن درباره رونمایی از موشک فتاح، اولین موشک هایپرسونیک ساخت ایران گفت: «دولت بایدن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمهوری اسلامی در یادداشتی توصیه هایی به ابراهیم رئیسی و تیمش ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پارلمان اروپا برای ادامه یافتن مذاکرات پیرامون پیوستن صربستان به اتحادیه اروپا، این شرط را گذاشت که صربستان به تحریم‌ها علیه روسیه بپیوندد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان پارلمان سوئد در ادامه تلاش‌ها برای احیای طرح شکست خورده غرب علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به قرار گرفتن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا رای مثبت داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در سواحل مالزی و در یکی از شلوغ‌ترین کانال‌های کشتیرانی جهان یک انفجار در یک نفتکش قدیمی اتفاق افتاده است. این کشتی که با پرچم کشور آفریقایی گابن فعالیت می‌کرد ظرفیت حمل 700 هزار بشکه نفت خام را داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بمب خلاء با استفاده از اکسیژن موجود در هوا برای سوختن، یک ابر انفجاری قدرتمند ایجاد می‌کنند و با این کار در مقایسه با بمب‌های معمولی، انرژی تخریبی خود را در طول زمان بیشتری آزاد می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی با صدور اطلاعیه ای از متلاشی شدن فرقه و شبکه انحرافی توسط سازمان اطلاعات سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه جوان به انتشار خبر جداسازی واگن های مردان و زنان واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک استاد روابط بین الملل از موانع آزادسازی پولهای ایران در سئول رمزگشایی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، دکتر کدخدایی، عضو حقوقدان و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان در حساب توییتری خود نوشت: سپاه پاسداران نه یک فرد است و نه یک نهاد که بتوان آنرا تحریم کرد. تحریم سپاه یعنی تحریم ایران. سپاه اگر تحریم شدنی بود پیروزی در جنگ رقم نمی‌خورد. آزموده را آزمودن خطاست. نورسیده‌های آمریکایی و اروپایی داستان شکست طبس را از...