شنبه 29 اردیبهشت 1403

تخصیص یارانه از سوی دولت برای بازسازی و نگهداری واگن های حمل و نقل ریلی

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
تخصیص یارانه از سوی دولت برای بازسازی و نگهداری واگن های حمل و نقل ریلی

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی گفت: با توجه به قیمت پایین بلیت قطارهای حومه ای، برای بازسازی و نگهداری واگن ها نیاز به تخصیص یارانه داریم.

ناصر بختیاری مدیرعامل شرکت حمل ونقل ریلی رجا با اشاره به قیت پایین بلیت قطار‌های حومه‌ای گفت: پرداخت هزینه‌ها برای بازسازی و نگهداری واگن‌ها به یورو و دلار است، بنابراین انتظار می‌رود دولت با دادن یارانه به این قطار‌ها بخشی از ضرر و زیان این شرکت را جبران کرده و موجبات رشد و توسعه این صنعت و به دنبال آن رضایت هم‌وطنان را فراهم آورد.

او می گوید: شرکت حمل ونقل ریلی رجا همواره می‌کوشد تا با ارائه بهترین نوع خدمت به مسافران، رضایت آنان را جلب کرده و حقوق آنان را رعایت کند.

همچنین اکبر تقوی معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نیز در این مراسم بر اهمیت موضوع حمل‌و نقل ریلی در کشور اشاره کرد و سهم شرکت رجا در جابه‌جایی مسافر را قابل توجه دانست.

تقوی یکی از شروط لازم برای اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را نداشتن پرونده تخلف از سمت مشتری نامید و افزود: عدم داشتن پرونده تخلف برای شرکتی مانند رجا که شبانه‌روز در حال خدمت به مسافران است، نشان‌دهنده تلاش حداکثری این شرکت برای جلب رضایت مشتری بوده که مرهون زحمات تمام همکاران رجا در سراسر کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی