جمعه 28 اردیبهشت 1403

ترافیک در معابر شمالی تهران سنگین است / تلاش می‌کنیم گره ترافیکی نداشته باشیم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
ترافیک در معابر شمالی تهران سنگین است / تلاش می‌کنیم گره ترافیکی نداشته باشیم

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در مناطق شمالی شهر تهران به دلیل بارش بیشتر برف شاهد ترافیک سنگین تری هستیم، البته ماموران راهور و عوامل شهرداری در معابر به منظور روان سازی ترافیک و شن پاشی حاضر هستند.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با شبکه خبر اظهار کرد: از شب گذشته شاهد بارش برف بودیم و در اکثر معابر تهران شاهد برف بسیاری هستیم.

وی با بیان اینکه ماموران راهور از روز قبل در حالت آماده باش هستند، گفت: تا این لحظه تردد در اکثر معابر شهر تهران در حال انجام است اما به دلیل اینکه مردم استفاده بیشتری از خودروی شخصی دارند شاهد ترافیک سنگین تری هستیم.

رئیس پلیس راهور گفت: در مناطق شمالی شهر تهران به دلیل بارش بیشتر برف شاهد ترافیک سنگین تری هستیم، البته ماموران راهور و عوامل شهرداری در معابر به منظور روان سازی ترافیک و شن پاشی حاضر هستند.

سردار حمیدی بیان کرد: در حال حاضر اکثر شبکه معابر تهران پرترافیک هستند؛ البته ترافیک در معابر شمالی پرحجم تر است البته در روزهای عادی هم این معابر ترافیک سنگین تری نسبت به سایر معابر دارند‌.

وی در پاسخ با سوالی مبنی بر اینکه چرا برخلاف آماده باش تمامی دستگاه ها، شاهد چنین ترافیکی در معابر هستیم، گفت: به دلیل اینکه مردم تمایل بیشتری به استفاده تز خودروی شخصی دارند و به دلیل اینکه حمل و نقل عمومی جوابگوی مسافران نیست، شاهد چنین وضعی هستیم.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اگر برنامه های توسعه حمل و نقل عمومی به درستی اجرا می شود شاهد چنین وضعی نبودیم و پلیس تنها تلاش می‌کند که خیابان‌ها قفل نشود.