یک‌شنبه 1 مهر 1403

تراکتور به رتبه دوم رشید

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
تراکتور به رتبه دوم رشید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های خیبر خرم‌آباد و تراکتور در هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک تراکتور همراه شد. این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شد. قضاوت این مسابقه را «پیام حیدری» با کمک‌های «حسن ظهیری» و «عباس پورحیدری» بر عهده داشتند. ترکتور با ستاره‌های گران‌قیمت خود که در هفته چهارم شکست عجیبی را در تبریز مقابل...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های خیبر خرم‌آباد و تراکتور در هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک تراکتور همراه شد. این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

قضاوت این مسابقه را «پیام حیدری» با کمک‌های «حسن ظهیری» و «عباس پورحیدری» بر عهده داشتند.

ترکتور با ستاره‌های گران‌قیمت خود که در هفته چهارم شکست عجیبی را در تبریز مقابل ذوب‌آهن اصفهان متحمل شد به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز مسابقه بود تا در کورس قهرمانی از سپاهان عقب نماند.

اسکوچیچ سرمربی تراکتور، در این بازی بیرون از خانه ترکیب هجومی را به زمین فرستاد تا با دست پر میدان را ترک کند.

خیبر خرم‌آباد تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر نیز با تساوی مقابل فولادخوزستان پا به هفته پنجم لیگ برتر گذاشت. خیبر انگیزه زیادی داشت تا در خانه بدون امتیاز نماند، اما تلاش‌های شاگردان رضا مهاجری بی نتیجه ماند تا سومین شکست این تیم ثبت شود.

تراکتور با پیروزی در این مسابقه تعداد امتیازات خود را به عدد 10 رساند و پس از سپاهان در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت و خیبر خرم آباد نیز با باخت در این جدال با 5 امتیاز یازدهم شد.

انتهای پیام /