جمعه 31 فروردین 1403

تساوی استقلال و هوادار در نیمه نخست

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تساوی استقلال و هوادار در نیمه نخست

تهران - ایرنا - نیمه نخست تیم‌های دیدار استقلال و هوادار در هفته نخست لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، استقلال در هفته نخست لیگ برتر باشگاه‌های ایران امروز (چهارشنبه) از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی میزبان هوادار است.

قضاوت این دیدار را «کوپال ناظمی» با کمک‌های «علیرضا ایلدرم» و «علی اکبر نوری» برعهده دارد.

فرهاد مجیدی پس از عدم موفقیت در لیگ برتر و جام حذفی فصل گذشته، تیمی جدید ساخته و بازیکنان باتجربه و جوان را گرده هم آورده است تا در لیگ بیست ویکم به سال‌ها ناکامی آبی‌پوشان در لیگ برتر خاتمه داده و جام را کسب کند.

در سوی دیگر «رضا عنایتی» هوادار را از لیگ آزادگان به سطح اول فوتبال ایران آورد و در نخستین هفته به مصاف تیمی فرستاده که سال‌ها پیراهن آن را پوشیده و برایش گل‌هی زیادی را به ثمر رسانده‌است.

استقلال نیمه اول را خوب آغاز کرد و در دقیقه 2 ارسلان مطهری در عمق توپ را به امیرحسین حسین زاده سپرد و این بازیکن در حالی که با دروازه‌بان هوادار تک به تک شده بود شوتی کم جان زد تا سیدمحمد حسینی قبل از رسیدن توپ به روی خط دروازه، آن را دور کند.

در دقیقه 15 شوت محکم و روپای نیما انتظاری مهاجم هوادار با واکنش عالی سید حسین حسینی به کرنر رفت تا دروازه آبی‌پوشان تهرانی بسته بماند.

هرچند استقلال روند بازی را در اختیار داشت اما برای دقایق زیادی تلاش این تیم برای رسیدن به گل چندان موثر نبود.

در نهایت نیمه نخست این دیدار با تساوی صفر بر صفر همراه شد.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، وریا غفوری، جعفر سلمانی، سبحان خاقانی، امیر حسین حسین‌زاده و ارسلان مطهری

ترکیب تیم هوادار:

مسلم حق‌شناس، دانیال کردستانی، حسین صادقی، محمد قاضی، پیمان میری، معین عباسیان، نیما انتظاری، محمد ستاری، محمد حسینی، محسن طرحانی، مهدی عبدی

*س_برچسب‌ها_س*
تساوی استقلال و هوادار در نیمه نخست 2
تساوی استقلال و هوادار در نیمه نخست 3