یک‌شنبه 8 مهر 1403

تسلیت‌گویی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
تسلیت‌گویی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

اقتصادنیوز: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پیامی با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله گفت: شهید نصرالله از چهره‌های برجسته و تاثیرگذار تاریخ معاصر منطقه است و راه و مکتب سید مقاومت هم‌چنان پیشرو و نورافشان خواهد ماند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در پیام تسلیت حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی آمده است:

«شهادت سید استواری و رشادت، مرد تدبیر و عمل، فرمانده خبیر و شجاع، و نماد مدیریت عقلانی و انقلابی، حضرت سیدحسن نصرالله اعلی الله مقامه، بر امت اسلام مبارک باد. بی‌تردید، شهید سیدحسن نصرالله از چهره‌های برجسته و تاثیرگذار تاریخ معاصر منطقه است. مطمئناً راه و مکتب سید مقاومت هم‌چنان پیشرو و نورافشان خواهد بود؛ امروز و فرداها گواه صادقی بر این مسیر نورانی است.

جبهه مقاومت دشمنان انسانیت، شرافت و عدالت را گام‌ها به عقب راندند. ملت‌های آزاده و امت بزرگ اسلام و جوانان غیور منطقه انرژی مضاعفی گرفته‌اند. این وعده مسلم الهی است و تجربه گران‌بار تاریخی نیز چنین است. خون سید مقاومت و دیگر سرداران و جان‌نثاران این راه، جوشان و سیل خروشان زندگی و آزادگی است.

سگ‌های هار صهیون و اربابان جهانخوار و بزدلان و فرومایگان وابسته خواب راحت نخواهند داشت. فلسطین آزاد خواهد شد، حزب‌الله و مقاومت سرفراز خواهند ماند و آینده از آن آزادگان و عدالت‌خواهان خواهد بود. فان حزبَ الله هم الغالبون»

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید