دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: بازطراحی شاخه نظری با ادغام رشته‌های تجربی و ریاضی مدنظر است، البته این موضوع هنوز در شورای عالی آموزش‌وپرورش به تصویب نرسیده است.

تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی دانش‌آموزان پس از تأیید راهنمای تصحیح توسط مصححان آغاز می‌شود.

دمای هوا در مسجد الحرام در مکه روز دوشنبه این هفته به 51.8 درجه سانتیگراد رسیده بود.

حکم قطعی یکی از پرونده‌های وحید اشتری ماهینی در محاکم قضایی اجرا و وی به زندان معرفی شد.

حکم قطعی یکی از پرونده‌های وحید اشتری ماهینی در محاکم قضایی اجرا و وی به زندان معرفی شد.

ششمین گردهمایی دادستان‌های کل کشورهای عضو بریکس در حالی در سنت پترزبورگ روسیه برگزار شد که دادستان کل کشورمان با دادستان‌های کل کشورهای روسیه، آفریقای جنوبی امارات و چین دیدارهای دو جانبه‌ای برگزار کرد.

سازمان تامین اجتماعی از پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران از شنبه خبرداد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار با قاریان کاروان قرآنی نور گفت: پیوسته باید با هم اندیشی نوآوری دربرنامه ها داشته باشیم و به دنبال پایا‌سازی عطر حج در پسا حج و در میهن اسلامی باشیم.

حجاج کشورهای مختلف جهان پس ازپایان ایام تشریق و انجام اعمال و مناسک حج تمتع درحال خروج از عربستان و بازگشت به موطن خویش هستند.

به‌دنبال قتل مدیرعامل یک شرکت خصوصی ساختمانی با کلت کمری در خیابان سهروردی، تحقیقات جنایی آغاز و شریک کاری مقتول به همراه همسرش دستگیر شدند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از فوت 11 زائر مرد و 3 زائر زن در ایام حج خبر داد.

3 مرد جوانی که به‌خاطر انتقام‌گیری با سلاح کلاشینکف اقدام به قتل 2 نفر کرده بودند، توسط کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شدند.

از ابتدای سال 1403 تاکنون بالغ بر111 مورد مثبت تب دانگ تا تاریخ 30 خردادماه تشخیص داده شده است.

دبیر انجمن پزشکان کودکان ایران با بیان این‌که یکی از افتخارات کشور ما این است که مرگ و میر کودکان در کشور ما از میانگین جهانی پایین‌تر است، گفت: در منطقه خاورمیانه کمترین آمار مرگ و میر نوزادان مربوط به ایران است.

به دنبال قتل مرد جوانی در خانه‌ای در جنوب تهران، یک سناریوی مرموز مقابل تیم تحقیقات جنایی پایتخت قرار گرفت.

مدیر ارشد عملیات حج هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) گفت: عملیات بازگشت حجاج به کشورمان از جمعه اول تیر ماه آغاز می شود.