دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و احضار چهار نفر درخصوص انتشار نظرسنجی‌های آنلاین دروغین و جعلی خبر داد و گفت: این افراد با سوءاستفاده از قابلیت‌های ربات‌های مجازی نتیجه نظرسنجی‌ها را تغییر می‌دادند.

وزیر بهداشت از بهره برداری از 678 پروژه بهداشتی خبر داد و گفت: امروز اولین شناور آمبولانس دریایی ساخت ایران در هرمزگان افتتاح می‌شود.

شهردار منطقه 11 از اختصاص زمین برای احداث پارکینگ عمومی در محله انبارنفت با هدف روانسازی و ساماندهی ترافیکی در یکی از مهم‌ترین مراکز بنکداری مواد غذایی شهر خبر داد.

در پی ورود دادستانی تهران به خشک شدن درختان پارک چیتگر اقدامات لازم برای آبیاری درختان و پاک‌سازی کنده‌های آفت‌زده پارک انجام شد.

ثبت‌نام دانش آموزان در پایه هفتم از اول تیرماه آغاز می‌شود اما با توجه به فعالیت مدارس در روزهای دوشنبه و چهارشنبه، والدین باید در این روزها به مدرسه مراجعه کنند.

مدیر عامل بنیاد ملی عفاف و حجاب معتقد است: رییس جمهور آینده باید به حوزه زنان نگاه تخصص محور داشته باشد و این حوزه در دولت چهاردهم نباید دستخوش سلایق سیاسی قرار بگیرد.

وزیر آموزش و پرورش، گفت: در این سه سال، بیش از 32 هزار کلاس درس، تکمیل شده است که بیش از 60 درصد آن‌ها در مناطق کم‌برخوردار بود چون عدالت آموزشی برای ما اهمیت زیادی دارد.

صبح امروز در مراسمی، 678 پروژه حوزه سلامت سراسر کشور در قالب پویش "یادگار ابراهیم" به صورت همزمان و از طریق ارتباط زنده تصویری افتتاح شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به کشف بیش از 70 تن گوشت وارداتی فاسد گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 28 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

با نخستین پروازها از دو فرودگاه مدینه و جده به مقصد اهواز و تهران، خروج زائران کشورمان از سرزمین وحی آغاز شد.

رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات درواکنش به اظهار نظر آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات درباره اقدامات دولت سیزدهم درحوزه فیبر نوری گفت: در دوره شما یک متر فیبرنوری در شهرها کشیده نشد و شما اعتقاد داشتید که اتوبان احتیاج نداریم!

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، روند ارزیابی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در کنکور 1403 را اعلام کرد.

شهردار منطقه 11 از دریافت حکم دادستانی و برخورد جدی نیروی انتظامی و پلیس راهور برای جلوگیری از توقف غیرمجاز موتورسیلکت‌ها در زیر پل حافظ خبر داد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: از هیئت ممیزه مرکزی رتبه‌بندی درخواست کردم سازوکاری برای تاثیر تلاش همکاران حوزه‌های تصحیح آزمون‌های نهایی در رتبه‌بندی در نظر بگیرند.

سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با معاون اول قوه قضاییه بود که در آن به تشریح عملکرد دستگاه قضایی پرداخت و طی آن گفت: با اقدامات قوه قضاییه در یک سال گذشته 323 هزار میلیارد تومان به بیت‌المال بازگشت.

رئیس پلیس راه تهران بزرگ گفت: 2 دستگاه موتورسیکلت سنگین دیگر در آزادراه پردیس و بزرگراه لشگرک در حین لایی‌کشی و انجام حرکات مخاطره‌آمیز توقیف شدند.