دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

دادستانی تهران در پی انتشار اخبار کذب از سوی دو رسانه حاشیه نیوز و بامدادنو علیه آن‌ها اعلام جرم کرد.

دادستان تهران گفت: با پیگیری این دادستانی و در راستای پیشگیری و مقابله با جرایم سرقت مقرر شده است شناسه بین‌المللی تجهیزات موبایل گوشی‌های مسروقه از ایران در سه کشور همسایه، مسدود شود.

معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: 18 پرونده کلاهبرداری در خصوص بازی "همستر" تشکیل شده است.

ثبت‌نام مدارس شاهد برای دوره متوسطه اول از امروز دوشنبه 21 خرداد 1403 آغاز می‌شود.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به این که ادیان ابراهیمی وامدار ابراهیم خلیل‌الله هستند، گفت: انتخاب کعبه به عنوان محور عبادت در طرح جامع زیست مومنانه حضرت ابراهیم (ع) است.

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: شهریه مدارسی که براساس الگوی تعیین شده فرآیندها را طی کرده‌اند، تعیین شده است و به‌زودی در سامانه مشارکت‌ها بارگذاری می‌شود و خانواده‌ها تا پایان هفته می‌توانند شهریه جدید مدارس را مشاهده کنند.

جمعی از زائران اهل سنت گلستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی امروز با نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی دیدار کردند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز ورود 1000 دستگاه تاکسی برقی به خیابان‌های پایتخت از هفته جاری خبر داد.

تاکنون حدود از یک میلیون و 300 هزار زائر حج تمتع از کشورهای مختلف وارد سرزمین وحی شده‌اند.

وزیر بهداشت گفت: رژیم غذایی ناسالم با وضعیت مالی ارتباط 100 درصدی ندارد زیرا برخی افراد دارای وضعیت اقتصادی مناسبی هستند اما رژیم غذایی نامناسبی دارند.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از دو بسته حمایتی دیگر شامل «رویش» و «شکوفا» در قالب برنامه «جهش تولید دانش‌بنیان» و در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان در کشور رونمایی کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود 100 دستگاه اتوبوس نو به ناوگان این شرکت خبر داد.

مدیر برنامه ملی آبادیران گفت: امسال حضور 45 نهاد و دستگاه اجرایی را خواهیم داشت که در مقایسه با سال گذشته رشدی دو برابری را شاهد هستیم و علاوه بر این تعداد 281 شرکت دانش بنیان، خلاق و فناور و 20 گروه جهادی و مردمی در نمایشگاه حضور دارند.

شهردار پایتخت با بیان اینکه خط قرمز بنده استفاده از امکانات شهرداری به هر طریقی برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و به طریق اولی برای بنده است، گفت: البته تشویق برای حضور مردم پای صندوق‌های رای باید به طور کامل انجام شود.

با هدف حفاظت و صیانت بهتر از مواریث فرهنگی‌تاریخی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان معاونت میراث‌فرهنگی و شهرداری تهران امضا شد.

پدری که فرزند خود را به دلیل اعتیاد به قتل رسانده بود، بازداشت شد.