دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه در جلسه امروز شورای‌عالی قضایی تأکیدات مؤکدی در خصوص رخ ندادن تخلفات انتخاباتی از سوی نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهور بیان کرد.

دبیر شبکه فن‌بازار ملی ایران گفت: در سالی که گذشت، قریب به هزار میلیارد تومان همرسانی فناورانه، توسط کارگزاران شبکه فن‌بازار ملی ایران رقم خورد همچنین نزدیک به 10 برابر این عدد، اثرگذاری بوده که کارگزاران در همرسانی داشته‌اند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: استفاده از کولر در ناوگان حمل و نقل عمومی یک امر طبیعی است و رانندگان موظفند تا سیستم‌های سرمایشی را در مترو، اتوبوس و برخی از تاکسی ها برای مسافران روشن کنند.

شورای حل اختلاف ایرانیان خارج از کشور با هدف ارائه خدمات حقوقی به ایرانیان خارج از کشور که جمعیت آنان 5 تا 10 میلیون نفر تخمین زده می‌شود، امروز افتتاح شد.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از افزایش تعداد پایگاه‌های اورژانس بانوان در استان تهران به 20 پایگاه تا پایان سال خبر داد.

مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، با اشاره به اتمام فاز مطالعاتی احداث تونل شهید متوسلیان گفت: این پروژه با اعتبار 30 تا 40 هزار میلیارد تومانی احداث خواهد شد.

مشاعر مقدسه برای حضور زائران حج تمتع 1403 در حال آماده‌سازی است.

شهردار منطقه 10 با اشاره به طرح احداث تراموا در برخی نقاط تهران گفت: از ایستگاه‌هایی که در سطح منطقه احداث خواهند شد، ایستگاه تقاطعی حبیب‌اللهی با خط 4 و سایر ایستگاه‌ها در خط 11 خواهند بود و انتهای خط 11 هم سه‌راه آذری است.

دانش‌بنیان‌ها در سال 1402 با رشدی چشمگیر، به گردش مالی 600 هزار میلیارد تومانی دست یافتند و گامی بلند در مسیر تبدیل ایران به قطب فناوری و نوآوری برداشتند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از کشف پیش‌دستانه و انهدام باند شرکت هرمی با دستگیری 16 نفر متهم خبر داد.

بررسی پیش‌نویس "سندنظام حکمرانی داده" در مرکز ملی فضای مجازی آغاز شد.

وزارت آموزش و پرورش مکلف شده تا پایان برنامه هفتم توسعه تا 20 درصد از نیاز فضا و تجهیزات تقویت و توسعه مهارت‌آموزی در هنرستان‌ها را از طریق ایجاد نوبت دوم و تکمیل ظرفیت در نوبت عصر هنرستان‌ها تأمین کند.

طبق نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین و میوه و تره‌بار قیمت تخم‌مرغ پوسته سفید از هزار تا 3 هزار تومان کاهش یافته است.

مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینا ضمن تشریح فرآیند اهدای تخمک بر این نکته تاکید کرد که نخستین اصل اهدای تخمک، "حفظ محرمانگی دهنده و گیرنده" است! اما چرا؟!

یک کارشناس حوزه حمل و نقل و ترافیک با اشاره به اهمیت خرید تاکسی و اتوبوس‌های برقی برای حمل و نقل عمومی تهران گفت: اتوبوس‌های برقی در کاهش آلودگی هوا بسیار مؤثر است زیرا بیشترین آلودگی هوا در تهران مربوط به ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون است.

رئیس پلیس بین‌الملل از استرداد فردی به اتهام کلاهبرداری به مبلغ حدود 120 میلیارد ریال به کشور خبر داد.