پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

زن خائن با همدستی مردی جوان با اجرای یک دسیسه شیطانی، همسرش را در چادر مسافرتی در جاده کن سولقان به قتل رساند.

حالا دو هفته پس از تذکر صریح رهبر انقلاب و پس از تجاوز صهیونیست‌ها به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت فرماندهان ارشد نیروی قدس، ظاهرا موج جدیدی از التهاب‌آفرینی در افکار عمومی ایران آغاز شده؛ در این میان قوه قضائیه نقش کلیدی بزرگی بر عهده دارد

محققان در قالب یک طرح پسادکتری داروسازی موفق به تهیه و ارزیابی in-vitro و in-vivo نانوذرات مزوحفره سیلیکا به عنوان نانوحامل دارورسان جهت عبور متوتروکسات از سد خونی مغزی شدند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت درباره طرح سرمایه‌گذاری خُرد و کلان اتباع، شفاف‌سازی و به برخی از سوال‌ها پاسخ داده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت تردد ایام عید فطر را اعلام کرد.

9 ماده معدنی حیاتی برای فناوری‌های پاک مانند وسایل نقلیه الکتریکی، پنل‌های خورشیدی و... و نرخ رشد ترکیبی پیش‌بینی‌شده سالانه در اندازه بازار جهانی از 2022 تا 2027 میلادی بررسی شده است.

چین یک کارخانه و مرکز تولید ماهواره می‌سازد که سالانه 1000 ماهواره تولید خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور از راه‌اندازی مؤسسات خدمات هوشمند ترافیکی خبر داد.

توافق‌نامه همکاری مشترک راه‌اندازی «مرکز ملی پیشران طراحی تراشه» بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست‌جمهوری امضا شد.

روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد: مشکل اختلال در شبکه ارتباطی مراکز معاینه فنی بر طرف شده و در حال حاضر تمام مراکز معاینه فنی مشغول به ارائه خدمات به شهروندان هستند.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش از اجرای برنامه مستورا در مدارس غیردولتی و حفظ 150 آیه قرآن توسط دانش‌آموزان خبر داد.

قائم‌مقام سازمان سنجش گفت: استفاده از وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه‌های حافظه‌دار در جلسه آزمون سراسری تخلف است و حتی همراه داشتن اینگونه وسایل بدون استفاده از آنها نیز منجر به محرومیت از آزمون سراسری می‌شود.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: بر اساس آمار سامانه 137 مربوط به اسفندماه تردد سگ‌های ولگرد در اسفندماه 17 الی 18 درصد در پایتخت کاهش یافته است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به علت قطع برق ایستگاه متروی "علی‌وردی" گفت: قطع برق این ایستگاه، اختلالی در حرکت قطارها ایجاد نکرد.

اعضای شورای شهر تهران در جریان جلسه امروز، به موضوع جمع‌آوری زباله و زباله‌گردی در پایتخت پرداختند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تاکید بر اینکه ماشین‌آلاتی که به صورت غیرمجاز پسماند جمع‌آوری کنند، توقیف می‌شوند، گفت: اخیرا 85 مجموعه ضایعات فروشی پلمپ و بیش از 150 خودرو توقیف شده است.