پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای دو روز آینده، گفت: پایتخت‌نشینان پایان هفته از حاشیه رودها فاصله بگیرند.

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس استان تهران ضمن تشریح تمهیدات اورژانس تهران برای مراسم نماز عید فطر از استقرار 80 دستگاه آمبولانس در محل برگزاری این مراسم خبر داد.

دبیر شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران با تاکید بر قانونی بودن احداث مسجد در بوستان قیطریه گفت: ساخت این مسجد، منطبق بر قوانین و مقررات موجود از جمله مصوبه هیئت وزیران و بدون قطع حتی یک درخت صورت می گیرد.

در راستای صیانت از امنیت روانی جامعه، دستور ویژه قضایی برای بررسی ماجرای رخ داده در بزرگراه صدر و شناسایی عوامل دخیل صادر شد.

آتش‌سوزی آرایشگاه زنانه در مجتمع تجاری 20 واحدی با تلاش آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی مهار و خاموش شد.

آتش‌نشانان تهران از ساعات ابتدایی صبح روز عید سعید فطر در مصلای تهران حضور دارند و آماده خدمت‌رسانی و امدادرسانی به هزاران نمازگزار مراسم عید فطر هستند.

مرد 60 ساله‌ای که در جریان درگیری یک راننده تاکسی را به قتل رسانده بود، بازداشت شد.

قرار است تا اصغر جهانگیر؛ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، به سمت سخنگویی قوه قضائیه معرفی شود.

طرح نوین عتبات، طرحی برای اعزام به عتبات است که به طور رسمی از آذرماه 1400 شمسی آغاز شده و هم اکنون نیز، در حال اجرا است.

مراسم جشن 5 هزار نفری روزه اولی‌های تهران در مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.

به دنبال قتل یک مرد میانسال پس از درگیری با همسایه‌ها به‌خاطر تعویض پمب‌آب ساختمان، تحقیقات تیم جنایی آغاز و 4 متهم در این زمینه دستگیر شدند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ار نورافشانی در شب عید فطر در میدان ولیعصر (عج) و برپایی 6 ابر پرچم همزمان با شب عید فطر خبر داد.

مشاور رئیس سازمان منابع طبیعی گفت: امسال سیستان‌و‌بلوچستان به‌عنوان پدیده گردشگری کشور انتخاب شد و شاهد افزایش 128 درصدی اقامت مسافران، کاهش 70 درصدی در تصادفات جاده‌ای بودیم اما جریانی با ایجاد ناامنی‌ها می خواهد جلوی پیشرفت و توسعه استان را بگیرد!

دادستان تهران از اعطای مرخصی و آزادی مجموعا 7040 نفر از محکومان ندامتگاه‌های استان تهران به مناسبت تقارن عید نوروز با ایام نورانی ماه مبارک رمضان خبر داد.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا هشدار داد: سوء استفاده مجرمان سایبری از ایام تعطیلات چند روزه کشور با افزایش ارسال لینک های آلوده تهدیدی بر علیه امنیت سایبری هموطنان است.

سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده زمین 1000 میلیاردی ازگل گفت: موسسه پیروان اندیشه‌های قائم برابر سند اقاله ثبت شده، مورد خریداری شده را به حوزه علمیه امام خمینی (ره) اقاله کرده است.