پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام افزایش 20درصدی سال 1403 بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق ناشی از تصویب‌نامه هیئت وزیران خبر داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه نماز عید سعید فطر در اطراف مصلی تهران و دیگر محل‌های برگزاری نماز در پایتخت را تشریح کرد.

رئیس شورای شهر تهران نسبت به عدم توقف ورود واگن‌های مترو و اتوبوسهای برقی وارداتی از چین به داخل کشور انتقاد کرد و گفت: متاسفانه فردی که در وزارت کشور مسئولیت دارد برای ورود واگن‌ها و اتوبوس‌ها چالش ایجاد کرده است.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه قرارگاه ویژه تامین مسکن معلم در صندوق ذخیره فرهنگیان تشکیل شده است، گفت: 15000 مسکن ویژه فرهنگیان ساخته می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه حق‌آبه دریاچه ارومیه باید به‌صورت 100درصد تأمین شود، گفت: اقدامات قضایی گسترده‌ای در خصوص صیانت از دریاچه ارومیه با رویکرد پیشگیری در دست اقدام است.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از اعلام اعتبار تخصیص یافته به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیئت علمی به عنوان یارانه برای استفاده از خدمات مراکز عضو این شبکه در فصل بهار خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست خبری تبیین دستاوردها، پیشرفت‌ها و سیر صعودی رتبه علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در رتبه‌بندی سال 2024 سایمگو، دانشگاه علوم پزشکی تهران رتبه اول را در بین همه دانشگاه‌های کشور به دست آورد.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: معاینات پزشکی نزدیک به نیمی از زائران حج تمتع به اتمام رسیده و بیش از 15 هزار پرونده در دست بررسی است.

قائم مقام وزیر ارتباطات نوشت: با وجود افزایش سطح حملات منع خدمت توزیع شده (DDoS) در یک هفته اخیر، شبکه ارتباطی کشور پایدار است. اگرچه امروز یکی از اپراتورها دارای افت ترافیک بود که باید اطلاع‌رسانی و جبران کند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از سرویس‌دهی ویژه به نمازگزاران عیدسعید فطر در مسیرهای منتهی به مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران خبر داد.

متهمی که پس از به قتل رساندن یک مرد جوان با ضربه شمشیر به یونان فرار کرده بود، به صورت غیابی محاکمه شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 14 با اشاره به اجرای طرح ساماندهی افراد آسیب دیده گفت: این طرح با همکاری دستگاه‌های مختلف به صورت شبانه روزی در منطقه در حال پیگیری است.

به همت جهاددانشگاهی علم و صنعت و با انجام موفقیت‌آمیز تست‌های استاندارد قطار ملی مترو و صدور گواهی ایمنی حرکت با مسافرین قطار، فرایند سیر با مسافر قطار در خطوط اصلی متروی تهران با اعزام قطار به متروی پرند آغاز شد.

شرکت واحد اتوبوسرانی و مترو تهران از خدمات‌رسانی در برگزاری نماز عید سعید فطر خبر دادند.

نتایج یک تحقیق جدید میزان پسماند‌های پلاستیکی کف اقیانوس‌ها را 11 میلیون تخمین می‌زند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، از دستگیری یک قاچاقچی مسلح خبر داد و گفت: این متهم ضمن تبلیغ در فضای مجازی، اقدام به فروش مواد روانگردان می‌کرد.