یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش از تمدید فرصت ثبت‌نام دانش‌آموزان کلاس اولی خبر داد.

رئیس اورژانس استان تهران از مسمومیت 7 شهروند با الکل در نیاوران خبر داد.

محور خیابان شهرداری تا باغ فردوس با عزم جدی مدیریت شهری منطقه یک، دادستانی و کلانتری به عنوان سه ضلع اصلی اجرای طرح، از بساط‌گستران و سد معبرکنندگان پاک‌سازی شد.

مدیرکل دفتر امور مراتع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: در نتیجه سیاست‌های کشاورزی ناپایدار و برداشت بی‌رویه منابع آبی سطح و زیرزمینی و یا سدسازی‌های غیراصولی به موازات اثرات تغییرات اقلیمی، تغذیه رطوبتی چمنزارها به شدت در معرض تهدید است.

یک زن جوان هنگام دریافت اقدامات درمانی در بیمارستان شمال تهران فوت کرد.

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: به‌صراحت به سوئدی ها هشدارهای لازم را دادیم که اقدام شما اجرای عدالت نیست بلکه حمایت از تروریسم است؛ چون تروریست‌های وابسته به منافقین این پرونده را نزد دادستانی سوئد مطرح کردند.

با کشف جسد مرد جوانی در بوستان رازی یک سناریوی جنایی مقابل تیم تحقیق قرار گرفت.

پسرعموی قاتل "وحید مرادی" در یک درگیری خیابانی به قتل رسید.

هوای امروز شهر تهران در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

رأی نهایی دیوان عالی کشور نسبت به دادنامه صادره اکبر طبری در شعبه هم‌عرض اعلام شد. طبق این رأی 12 سال و نیم حبس در خصوص یکی از عناوین محکومیت‌های طبری تأیید شد.

با نزدیک شدن به آغاز سومین سال از فعالیت شورای شهر تهران در دوره ششم احتمال دارد ترکیب هئیت رئیسه شورای شهر تهران دچار تغییراتی شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی از افزایش 55 درصدی کمک‌های مردمی به این نهاد در سال جاری خبر داد.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که خودروهای برقی ممکن است از طریق "تایرهایشان" هزینه زیست‌محیطی پنهانی داشته و آلودگی‌های زیست‌محیطی ناشی از تایر این خودروها 20 درصد بیشتر از خودرو بنزینی است.

در حالی که تا پیش از این و در سال تحصیلی 98-99 سهم بخش غیردولتی در دوره ابتدایی 16 درصد بود، اما اکنون سهم بخش غیردولتی در دوره متوسطه دوم رو به افزایش است و حدود 15 درصد دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم در مدارس غیردولتی حضور دارند.

جلسه دادگاه شکایت آمنه سادات ذبیح پور از سپیده قلیان به دلیل عدم رعایت حداقلی شئونات توسط متهمه، برگزار نشد.

طی ساعت‌های اخیر شایعاتی مبنی بر آزاد شدن حمید قره‌حسنلو و همسرش که در پرونده شهادت شهید عجمیان دستگیر و دادگاهی شدند منتشر شده است که صحت ندارند.