دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

هوای امروز شهر تهران در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در صحبت‌هایی که با ریاست سازمان امور اراضی کشور داشتم، مطلع شدم مراحل رسیدگی به استرداد زمین تملک‌شده در دستور کار کمیته نظارت استان مازندران قرار گرفته است.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اعلام جذب 200 نفر از بانوان در رشته فوریت‌های پزشکی گفت: در حال حاضر در تهران چهار پایگاه اورژانس بانوان داریم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از سه تن انواع مواد مخدر در 48 ساعت گذشته خبر داد.

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) اعلام کرد: طی یک هفته اخیر، حدود 22 هزار حاجی ایرانی (معادل یک‌چهارم کل حجاج) با پروازهای این شرکت از مبدا شهرهای جده و مدینه منوره در عربستان سعودی به کشور بازگشته‌اند.

سازمان استخدامی در حالی رای دیوان را شایعه اعلام کرده بود که نماینده سازمان استخدامی در جلسه نهایی دیوان عدالت اداری که منجر به صدور رای ابطال حکم میثم لطیفی شد، حضور داشته و کاملا در جریان رای قطعی دیوان عدالت قرار داشت!

مدیرکل بازرسی استانداری تهران حضور و پاسخگویی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه سامد را الزامی دانست و تاکید کرد: سامانه ارتباط مردم با دولت (سامانه سامد) با شماره 111 پل ارتباطی بین شهروندان با مدیران دولتی در استان است.

در حالی اعضای شورای شهر تهران بر لزوم ادامه ورزش بانوان در سوله‌های مدیریت بحران در شرایط عادی دارند اما به دلیل عدم هماهنگی سازمان مدیریت بحران و سازمان ورزش، بخشی از این سوله‌ها پس از واگذاری مجدد به سازمان مدیریت بحران، عملا تعطیل شده‌اند!

شهرداران پانزده منطقه تهران با حکم شهردار تهران در سمت خود ابقا شدند.

یکی دیگر از متهمان نزاع مرگبار در پارک قائم یافت‌آباد که تحت تعقیب بود، بازداشت شد.

با وقوع مرگ مشکوک دختر 14 ساله‌ای در غرب تهران، یک سناریوی پیچیده مقابل تیم جنایی قرار گرفت.

هیئت عمومی دیوان عدالت اداری رأی به ابطال حکم "میثم لطیفی" رییس سازمان اداری استخدامی کشور داد؛ لطفی شهریور 1400 با حکم رییس‌جمهور به ریاست سازمان اداری و استخدامی منصوب شده بود.

مرد جوانی که با ضربات چاقو همکارش را در یکی از پاساژهای معروف تهران به قتل رسانده بود، در صحنه جنایت بازداشت شد.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: مدتی است تعدادی برای پیگیری موضوع عفاف و حجاب مقابل مرکز ارتباطات مردمی تجمع می‌کنند اما تاکنون نمایندگان خود را برای شنیدن مطالباتشان معرفی نکردند.

شهردار منطقه 10 در افتتاح مرکز سی‌تی اسکن بیمارستان لولاگر گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شده، پروانه تخریب و نوسازی این بیمارستان با مساعدت ویژه صادر شود.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.