یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون علمی رئیس‌جمهور گفت: ما یک موافقت‌نامه ای با بیمه داریم که یک صندوق پوشش ریسکی به ارزش 750 میلیارد تومان در آن سرمایه‌گذاری خواهد شد.

انار حاوی بسیاری از ویتامین‌ها و مواد مغذی است که به جلوگیری از بروز سرطان‌ها و کاهش قند خون و تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند و در درمان بسیاری از بیماری‌ها مؤثر است. در این مطلب به خواص انار برای پیشگیری از بیماری‌ها و درمان آنها پرداخته‌ایم.

عامل اصلی جنایت در خیابان زمزم تهران، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شد.

نواقص خط 3 مترو تهران به مرور زمان در حال برطرف شدن و تا پایان سال جاری، اقدامات مهم و متعددی در این زمینه صورت خواهد پذیرفت؛ احداث سیستم زهکش کل خط 3 در ماه‌های پیش رو شامل 3 مقطع زهکشی نیز از جمله این فعالیت‌هاست.

دادگاه سپیده قلیان به دلیل عدم رعایت ضوابط و قانون از سوی وی برگزار نشد.

تلسکوپ معروف Gemini تصویر نوع کمیابی از سحابی با عنوان سحابی بازتابی دو قطبی را ثبت کرده است که در فاصله 1200 سال نوری از ما در صورت فلکی کارینا یا کیل قرار دارد.

دو زن و یک مرد که در زیر پرچم هیئت قمربنی‌هاشم اقدام به برهنه‌نمایی کرده بودند، دستگیر شدند.

مرکز هماهنگی واکنش اضطراری اتحادیه اروپا با هشدار گرمای مرگبار در این قاره از شهروندان کشورهای اروپایی خواست در خانه‌هایشان بمانند.

پنجمین دوره طرح توانمندسازی صدف ویژه ناحیه نوآوری پردیس به منظور افزایش توانمندی و مهارت‌افزایی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در پارک فناوری پردیس آغاز شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان پسماند شهرداری تهران از آغاز ثبت‌نام هموطنان در سامانه طرح خادمان روضه رضوان خبر داد و گفت: تعدادی از این افراد پس از قرعه‌کشی جهت همکاری با نیروهای خدمات شهری در ایام اربعین حسینی به صوت رایگان به کربلا اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بازرسی از تشکیل پرونده برای برخی از مسئولان دولتی که علی‌رغم تولید یک محصول در داخل کشور، نسبت به واردات آن اقدام کرده بودند، خبر داد و پیشرفت شرکت‌های دانش بنیان را مستلزم کمک و در کنار هم بودن دستگاه‌های مختلف کشور دانست.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران از برنامه ریزی این سازمان جهت تغییر وضعیت نظافت و رفت و روب پایتخت خبر داد و گفت: متاسفانه وضعیت نظافت در تهران خوب نیست و ان‌شاءالله طی برنامه‌ریزی صورت گرفته طی یک ماه آینده وضعیت به شرایط حداقلی خواهد رسید.

با حکمی از سوی روح‌الله دهقانی؛ رئیس بنیاد ملی نخبگان، قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان منصوب شد.

تا شب گذشته حدود 65 هزار زائر سرزمین وحی به ایران منتقل شده‌اند و تعداد زائران در مکه و مدینه به ترتیب 11130 و 9408 نفر است.

برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه پزشکی خانواده به دو دهه قبل بازمی‌گردد؛ با وجود این پژوهش‌ها نشان میدهد که استقرار این مدل برنامه در کشور تاکنون دستاورد قابل توجهی در پی نداشته‌است و رفع برخی چالش‌ها می‌تواند به اجرای موفقیت‌آمیز پزشکی خانواده کمک کند.

همزمان با فرا رسیدن محرم سال 1445 قمری پرده خانه خدا تعویض شد.