یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

زن حرمت شکن در مقابل موکب امام حسین (ع) شهرستان کرج بازداشت شد.

معاون عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه پروازهای زیارتی به مقصد سوریه آغاز شده، گفت: پروازهای زیارتی به سوریه روزهای سه‌شنبه هر هفته انجام می‌شود و قصد داریم به 50 هزار نفر اعزام در سال برسیم.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمار ارائه‌شده از سوی سازمان نظام پرستاری درباره بیکاری پرستاران در کشور را خلاف واقع توصیف و توضیحاتی درباره این موضوع منتشر کرد.

سرپرست حجاج ایرانی امروز مکه مکرمه را ترک کرد و از طریق فرودگاه جده به ایران بازگشت.

یک مرد جوان پس از عمل جراحی مغز در بیمارستان، فوت کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 4 سارق جوانی که در تهران اقدام به زورگیری می‌کردند، خبر داد.

شهردار منطقه 18 تهران از افتتاح و بهره‌برداری دو پروژه بزرگ عمرانی و ترافیکی همزمان با شصت‌وچهارمین رویداد امید و افتخار خبر داد و گفت: با افتتاح "زیرگذر بهار" گره ترافیکی منطقه 18 رفع می‌شود.

رئیس قوه قضاییه تأکید کرد: رفتار مسئولان قضایی ما با متهم، خانواده متهم، ارباب رجوع، شاکی و مشتکی‌عنه بسیار مهم است؛ زیرا در بسیاری از اوقات رفتار و ادبیات ما از حکمی که صادر می‌شود اثربخش‌تر است.

رئیس بعثه مقام معظم رهبری درباره افزایش سهمیه حجاج ایرانی با توجه به استفاده نکردن برخی از کشورها از تمام ظرفیت اختصاص داده، گفت: مذاکراتی در این باره انجام دادیم زیرا 970 هزار نفر ایرانی در صف اعزام به حج هستند اما عربستان با پیشنهاد ما موافقت نکرد.

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد از از اتمام ساخت 11 خوابگاه دانشجویی در کشور خبر داد و گفت: این خوابگاه‌ها به دانشجویان دختر به عنوان دختران امروز و مادران فردای ایران تقدیم شده است.

عضو شورای شهر تهران، آمار تلفات در صورت وقوع زلزله در تهران را اعلام کرد.

شهردار تهران با اشاره به پیشنهاد مطرح شده در ارتباط با انتخابش به عنوان نماینده رئیس جمهور در موضوع آسیب‌های اجتماعی و موضوع دو شغله بودنش گفت: در شهرداری تهران نیز هنوز پولی نگرفته‌ام، چه برسد برای این مورد!

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: اتفاقاتی که در قبور شهدا قرار است رخ دهد، یکسان‌سازی قبور نیست، بلکه بهسازی قبور شهداست که با اجازه خانواده‌ها شهدا خواهد بود.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

مرد جوانی که در بازار تهران با 10 ضربه چاقو مرتکب قتل مرد گلدوزی شده بود، بازداشت شد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با اشاره به ایجاد ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان‌ها گفت: این ستادها با هدف توسعه استانی ذیل استانداری‌ها تشکیل شده است.