شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

در دنیای امروز که شبکه‌های اجتماعی به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند، حفظ امنیت و حریم خصوصی اطلاعات شخصی بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است.

قاضی صلواتی آخرین روند رسیدگی به پرونده شرکت کروز را تشریح کرد.

نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که آلودگی ازن باعث کاهش چشمگیر 10.9 درصدی رشد جنگل‌های گرمسیری و کاهش 17 درصدی جذب کربن توسط آنها شده است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: تحقیق و تفحص از سازمان املاک شهرداری تهران انجام می‌شود.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور با اشاره به این که تأمین مالی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان است، تاکید کرد که معاونت علمی توجه و تمرکز ویژه‌ای بر حل مسائل و مشکلات این حوزه دارد.

معاون شهردار منطقه 6 شهر تهران از راه‌اندازی جشنواره «دختر و بابا» در تهران خبر داد و گفت: از اول مهر شروع به عضو‌گیری و ثبت‌نام خواهد کرد و در آبان ماه به مدت 10 روز در پارک لاله برگزار خواهد شد.

معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت به ارائه توصیه‌های طب ایرانی برای حفظ سلامتی در فصل پاییز پرداخت.

وزیر بهداشت گفت: نگرانی جدی ما این است که اگر در نیمه دوم سال، ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی را نیز مانند دارو حذف کنیم، با کمبود تجهیزات پزشکی در بیمارستان ها رو به رو شویم.

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه گفت: وحدت در مسأله فلسطین از مرزهای دین و جغرافیا گذشته و به گفتمان فراگیر جهانی تبدیل شده است.

عملیات اجرایی پروژه توسعه شمال غربی خط 7 متروی تهران که از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است، از جبهه‌های کاری مختلف پیگیری شده و پیش‌بینی می‌شود که در صورت تحقق جریان نقدینگی مورد نیاز، سال 1404 مرحله حفاری آن به پایان برسد.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا گفت: با اجرای طرح مبارزه با خریداران اموال مسروقه و صنوف متخلف قریب به یک هزارو 400 فقره سرقت کشف و 473 نفر مالخر دستگیر شدند.

با رونمایی از سه سامانه جدید شهرداری تهران در راستای تکریم شهروندان، از این پس کارمندان شهرداری تهران زیر ذره‌بین قرار خواهند گفت و هرگونه اقدامات خوب یا تخلف آنها رصد بیشتری می‌شود.

مسئول بنیاد ملی مردمی نهضت پیشرفت بانوان با بیان اینکه زنان می‌توانند در حوزه اندیشه‌ورزی در نقطه پیشرانی قرار بگیرند، گفت: هدف خانه بانوان اندیشه‌ورز طراحی‌های بزرگ برای آینده کشور و تبدیل آن به گفتمان توسط زنان متخصص است.

بخش دوم از رویداد معرفی ظرفیت‌های گردشگری "Road show" جمهوری اسلامی ایران در هندوستان بر مبنای اشتراکات فرهنگی، معماری، خوراک و مذهب در شهر حیدرآباد این کشور برگزار و زمینه آشنایی 2 کشور از توانمندی‌های گردشگری یکدیگر فراهم شد.

فاز اول مجتمع توسعه فناوری فولاد مبارکه با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان به بهره‌برداری رسید.

وزیر آموزش و پرورش انتصابات جدیدی داشت.