شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

نیکوکاری که در داغ از دست دادن پدرش به سوگ نشسته بود، هزینه مراسم ترحیم وی را برای آزادی یک نفر زندانی بدهکار اختصاص داد.

رئیس قوه قضاییه گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی و جنایت آن شکل نگرفت مگر به سبب وجود تفرقه میان کشورهای اسلامی و مسلمانان.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از وقوع تصادف زنجیره‌ای در جاده چرم‌شهر خبر داد و گفت: در این حادثه 4 نفر کشته و 6 نفر مصدوم شدند.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد که واکسن MVA-BN را به عنوان نخستین واکسن ضد آبله میمونی به لیست تأییدیه اولیه (پیش صلاحیت) خود اضافه کرده است.

رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش، سهم سوابق تحصیلی در سال 1404 و 1405 را اعلام کرد.

مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران درخصوص تنفس هوای بسیار ناسالم در پایتخت، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

ادعای رد شدن 8 هزار دانشجومعلم در گزینش و دریافت 600 هزار تومان جریمه بابت هر فرد چقدر صحت دارد و آمار دانشجومعلمان رد شده در گزینش طی سه سال اخیر چند نفر بوده است؟!

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت را تشریح کرد.

تیمی از محققان رویکرد نوآورانه‌ای برای پیش‌بینی زلزله ارائه کرده‌اند که وقوع زمین لرزه را روزهای و حتی ماه‌ها قبل از وقوع آن پیش‌بینی می‌کند.

لحظاتی قبل، ماهواره تحقیقاتی چمران1 توسط ماهواره‌بر قائم 100 پرتاب و با موفقیت در مدار قرار گرفت.

مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو گفت: تاکنون یک محموله واکسن آنفلوانزا تحویل معاونت بهداشتی شده است که به‌صورت رایگان به گروه هدف تزریق می‌شود.

مدیرکل فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: سدیم هیدروسولفیت با نام تجاری بلانکیت یک ترکیب گوگردی است که در صنعت تولید غذا برای دودی کردن محصول، افزایش طول عمر (نگه‌دارنده) و رنگ‌زدایی استفاده می‌شود.

رصدخانه بام بهشت به عنوان سومین رصدخانه بزرگ ایران و مرتفع‌ترین رصدخانه کشور در بخش ساردوئیه جیرفت در جنوب کرمان آغاز به کار کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 200 هزار قلم انواع فندک، چوب سیگار، جعبه سیگار و کاغذ سیگار خارجی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 5 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست موضوع دریافت ورودی به پارک پردیسان که در برخی سایت‌ها و شبکه‌های مجازی مطرح شده است را تکذیب کرد.

هوای تهران در وضعیت قرمز قرار دارد.