چهارشنبه 6 تیر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون رئیس جمهور امارات متحده عربی اعلام کرد که تا 3 سال آینده تاکسی‌های هوایی در آسمان دبی پرواز خواهند کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از بارش برف در تمام مناطق شهر خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده هیچ یک از معابر و بزرگراه‌های شهر به دلیل بارش برف مسدود نشده است.

بارش برف باعث تعطیلی مدارس درمناطق 1 تا 5 تهران و 6 شهرستان استان تهران شد.

آموزش در مدارس ابتدایی مناطق 1 تا 5 شهر تهران، امروز غیرحضوری است.

با کشف استخوان‌های جسد یک مرد در سعادت آباد تهران، تحقیقات تیم جنایی برای روشن شدن زوایای پنهان حادثه آغاز شد.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از ارائه 9 هزار و 256 خدمت دارویی و درمانی به زلزله‌زدگان ترکیه در هفته اخیر خبر داد.

استاندار آذربایجان غربی از تخصیص 100 درصدی کمک بلاعوض 105 میلیون تومانی دولت به مناطق زلزله زده آذربایجان غربی خبر داد.

سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: در ماه های اخیر نیز با راه‌اندازی سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی، امور مربوط به ثبت‌نام و بررسی شرایط و پرداخت تمام موارد هدیه ازدواج پرداخت شده به افراد واجد شرایط، غیرحضوری بوده است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا از کشف بیش از 15 هزار فقره انواع اسناد جعلی رسمی، اسناد غیررسمی و اقلام تقلبی در جریان اجرای طرح دو مرحله‌ای عملیات در پاتوق‌های عرضه مدارک جعلی خبر داد.

ساختمان نیمه‌کاره خیابان ولیعصر (عج) به دلیل آتش‌سوزی مرگبار امروز با دستور مقام قضائی پلمب شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به نسبت به انباشت آلاینده‌های جوی در شمیرانات و جنوب استان تهران هشدار داد.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: در ایران 100 درصد خون‌های اهدایی در راستای پیشگیری از انتقال عفونت‌های منتقله از طریق خون، غربالگری می‌شوند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور گفت: شرکت‌های بزرگ همچون گل‌گهر با نوآوری شرکتی، می‌توانند پیشران دانش بنیان‌های نوپا باشند.

در ادامه مسمومیت دانش آموزان در شهر قم امروز جمعی از والدین با تجمع مقابل فرمانداری خواهان روشن شدن ابعاد موضوع شدند.

وزیر بهداشت گفت: طبق برآوردهای سازمان جهانی بهداشت نرخ کاهش ذخایر خونی در جهان در حدود 20 تا 30 درصد گزارش شده اما این کاهش در ایران در مقایسه با سال قبل از شروع همه گیری کرونا، حدود 8 درصد بوده است.

سرپرست معاونت پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا با اعلام رشد 18 درصدی کشفیات قاچاق در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی گفت: کشفیات 10 درصد از کل کالاهای قاچاقی است و می‌توان نتیجه گرفت که 90 درصد به دست مصرف‌کننده می‌رسد.